Hur länge kan de sitta i hoppgungan ?
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Hur länge kan de sitta i hoppgungan ?

    Hur länge låter ni era små sitta i en hoppgunga ? Fabian fullkomligt älskar den och hoppar och tjoar oavbrutet från jag sätter ner honom tills jag tar ut honom. Men hur länge är det egentligen ok att låta dem sitta där? Han sitter inte så långa stunder men jag är ändå nyfiken på vad ni andra räknar som "kortare stunder".
  2. 1
    Hur länge kan de sitta i hoppgungan ? Hur länge låter ni era små sitta i en hoppgunga ? Fabian fullkomligt älskar den och hoppar och tjoar oavbrutet från jag sätter ner honom tills jag tar ut honom. Men hur länge är det egentligen ok att låta dem sitta där? Han sitter inte så långa stunder men jag är ändå nyfiken på vad ni andra räknar som "kortare stunder".
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    15-20 minuter brukar jag ha lillfisen i. Men det är ganska lagom tid för henne också för sen är hon redan less.. Men äldsta dottern var fullkomligt galen i sin hoppgunga och kunde nog sitta längre än det!
  4. 2
    15-20 minuter brukar jag ha lillfisen i. Men det är ganska lagom tid för henne också för sen är hon redan less.. Men äldsta dottern var fullkomligt galen i sin hoppgunga och kunde nog sitta längre än det!

Liknande trådar

  1. Hur länge kan bedövning sitta i eg?
    By Guinan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 11:52
  2. Hur länge kan det sitta i?
    By ~Ida~ in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 07:19
  3. Hur länge kan man sitta här
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 13:32
  4. ur länge kan man sitta uppe
    By petronela in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 00:32
  5. Hur länge kan dom sitta
    By solstraale in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 09:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar