Pärlplattor
_0410 Oktoberbarn
  1. Cia_med_M
    #1

    Pärlplattor

    Gör ett försök med ett litet inlägg, M och jag har gjort väldigt tjusiga pärlplattor i dag. Hjärtan med regnbågens alla färger. Är det här med pärlplattor en typisk "tjejgrej" eller leker 3,5 åriga pojkar med den här typen av leksaker med?

    Vad leker era barn med för grejor /lekar annars? M är svag för lego och olika roll-lekar. Hon leker gärna "samling" och blir väldigt störd när jag inte kan alla hennes dagisramsor ( hon är "fröken" och jag är barnet tillsammans med diverse nallar).
  2. 1
    Pärlplattor Gör ett försök med ett litet inlägg, M och jag har gjort väldigt tjusiga pärlplattor i dag. Hjärtan med regnbågens alla färger. Är det här med pärlplattor en typisk "tjejgrej" eller leker 3,5 åriga pojkar med den här typen av leksaker med?

    Vad leker era barn med för grejor /lekar annars? M är svag för lego och olika roll-lekar. Hon leker gärna "samling" och blir väldigt störd när jag inte kan alla hennes dagisramsor ( hon är "fröken" och jag är barnet tillsammans med diverse nallar).
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    Min stora pojke

    la jätte mycket pärlplattor i 5 års åldern. Isac gör det lite då och då men inte lika mycket som snart 6 åriga storasyster. Isac leker alltmöjligt, bilar, dockor, mamma,pappa,barn. Han spelar lite spel på datorn. m.m Han och stora syster leker jätte mycket med varandra men isac och Engla börjar leka mer och mer med varandra.
  4. 2
    Min stora pojke la jätte mycket pärlplattor i 5 års åldern. Isac gör det lite då och då men inte lika mycket som snart 6 åriga storasyster. Isac leker alltmöjligt, bilar, dockor, mamma,pappa,barn. Han spelar lite spel på datorn. m.m Han och stora syster leker jätte mycket med varandra men isac och Engla börjar leka mer och mer med varandra.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Inga plattor här. Men han kanske skulle göra det om jag hade hemma. J. leker mest med spindelmannendräkten, legot och så ritar han gärna. Han leker uteslutande med sin syster eftersom jag är värdelös på att leka med dom. Det händer aldrig i princip. *S* Tur han har syrran den lille mannen.
  6. 3
    Inga plattor här. Men han kanske skulle göra det om jag hade hemma. J. leker mest med spindelmannendräkten, legot och så ritar han gärna. Han leker uteslutande med sin syster eftersom jag är värdelös på att leka med dom. Det händer aldrig i princip. *S* Tur han har syrran den lille mannen.
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4

    Aimee...

    håller också på en hel del med pärlplattor. Men hennes stora passion är pussel och hon är otroligt duktig, 100-bitars pussel är ingen match för henne!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  8. 4
    Aimee... håller också på en hel del med pärlplattor. Men hennes stora passion är pussel och hon är otroligt duktig, 100-bitars pussel är ingen match för henne!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Emelie älskar sina pärlplattor. Vi gör olika mönster mm. Hon gillar sitt lego. Favoritsysslan är nog ändå att pussla, hon är jätteduktig så vi har köpt pussel för äldre barn men hon fattar ju galoppen direkt..
    Hon gillar sin griffeltavla också och sina utklädningskläder =)
  10. 5
    Emelie älskar sina pärlplattor. Vi gör olika mönster mm. Hon gillar sitt lego. Favoritsysslan är nog ändå att pussla, hon är jätteduktig så vi har köpt pussel för äldre barn men hon fattar ju galoppen direkt..
    Hon gillar sin griffeltavla också och sina utklädningskläder =)

Liknande trådar

  1. Pärlplattor!
    By Annika m M&V in forum _05 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 19:57
  2. Pärlplattor är kul!
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 20:56
  3. Pärlplattor
    By 71an in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 11:01
  4. Pärlplattor?
    By hemulen in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 18:36
  5. pärlplattor???
    By pallella in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar