Alva ska få en lillasyster :)
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Alva ska få en lillasyster :)

    Idag, i v 36+1, har jag varit på ul och vi fick veta att Aron och Alva ska få en lillasyster
    Jag har gått hela graviditeten och varit bombsäker på att det är en kille, så jag har lite bearbetande att gå igenom nu Men Alva har ju hela tiden önskat sig en syster, så det är kul för henne!
    Mamma till tre

    "På varje sak som går snett i livet går det över hundra välsignelser."
  2. 1
    Alva ska få en lillasyster :) Idag, i v 36+1, har jag varit på ul och vi fick veta att Aron och Alva ska få en lillasyster
    Jag har gått hela graviditeten och varit bombsäker på att det är en kille, så jag har lite bearbetande att gå igenom nu Men Alva har ju hela tiden önskat sig en syster, så det är kul för henne!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Grattis! Och du är ju nästan i mål nu!

    Själv har jag 27 veckor kvar innan det är dags!
  4. 2
    Grattis! Och du är ju nästan i mål nu!

    Själv har jag 27 veckor kvar innan det är dags!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Nämen GRATTIS!! Vad kul
    27 veckor går i ett huj ska du se, det känns som igår jag testade positivt
    Mår du bra?
  6. 3
    Nämen GRATTIS!! Vad kul
    27 veckor går i ett huj ska du se, det känns som igår jag testade positivt
    Mår du bra?
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Vad roligt! GRATTIS!!!! Lillasystrar är ju, som du vet, bland det bästa som finns:-)

    Tänk, det känns som om din graviditet har susat förbi - det var ju alldeles nyligen du berättade för oss. (Jo, jag förstår att det inte känns som om ens egna graviditeter går fort...)
    Kram
  8. 4
    Vad roligt! GRATTIS!!!! Lillasystrar är ju, som du vet, bland det bästa som finns:-)

    Tänk, det känns som om din graviditet har susat förbi - det var ju alldeles nyligen du berättade för oss. (Jo, jag förstår att det inte känns som om ens egna graviditeter går fort...)
    Kram
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Tackar Jomen vetdu, jag tycker också den här graviditeten susat förbi! Jag är inte alls redo för bebis ännu känns det som, så hon får gärna stanna inne några veckor ännu. Mycket som ska fixas än!
  10. 5
    Tackar Jomen vetdu, jag tycker också den här graviditeten susat förbi! Jag är inte alls redo för bebis ännu känns det som, så hon får gärna stanna inne några veckor ännu. Mycket som ska fixas än!
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Tack! Ja, jag mår jättebra nu. Mådde dock pyton de fram till typ vecka 10-11 och var tvungen att äta hela tiden för att slippa illamåendet. det har resulterat i att jag redan gått upp 6 kilo... Blä! men det är ju en bagetell i sammanhanget!
  12. 6
    Tack! Ja, jag mår jättebra nu. Mådde dock pyton de fram till typ vecka 10-11 och var tvungen att äta hela tiden för att slippa illamåendet. det har resulterat i att jag redan gått upp 6 kilo... Blä! men det är ju en bagetell i sammanhanget!
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Uff, vad jag INTE saknar de där första tre månaderna av graviditeten! Nu är det mest bara kul att vara gravid, men samtidigt håller man ju på att längta ihjäl sig efter att få träffa den lilla
    Hoppas du får fortsätta må bra!
  14. 7
    Uff, vad jag INTE saknar de där första tre månaderna av graviditeten! Nu är det mest bara kul att vara gravid, men samtidigt håller man ju på att längta ihjäl sig efter att få träffa den lilla
    Hoppas du får fortsätta må bra!
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Åh, så roligt, säger jag som bara vet hur KUL det är att ha tjejer
    Det är ju strunt samma, men det är smidigt att ha två av samma, men det hade du ju fått oavsett
    Men nu har du dem i följd, så ärva kläder/cyklar osv blir ju smidigare.
    Stort grattis till att allt ser bra ut, det är ju viktigast!
  16. 8
    Åh, så roligt, säger jag som bara vet hur KUL det är att ha tjejer
    Det är ju strunt samma, men det är smidigt att ha två av samma, men det hade du ju fått oavsett
    Men nu har du dem i följd, så ärva kläder/cyklar osv blir ju smidigare.
    Stort grattis till att allt ser bra ut, det är ju viktigast!
  17. Medlem sedan
    Apr 2004
    #9
    Vad skoj!! Visst är det snart dags?

    Kram
  18. 9
    Vad skoj!! Visst är det snart dags?

    Kram
  19. Medlem sedan
    Apr 2004
    #10
    Grattis!! När har du bf? Jag har 14/7 =)
  20. 10
    Grattis!! När har du bf? Jag har 14/7 =)
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11
    Jaa, på söndag är det exakt 3 veckor till bf! Kan ju faktiskt ske nåt när som helst
    Visst var det så att ni redan vet kön på er bebis?
    Förresten har du bf på Matias födelsedag (och prinsessan Viktorias )
  22. 11
    Jaa, på söndag är det exakt 3 veckor till bf! Kan ju faktiskt ske nåt när som helst
    Visst var det så att ni redan vet kön på er bebis?
    Förresten har du bf på Matias födelsedag (och prinsessan Viktorias )
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12
    Ja, det känns ganska praktiskt med två tjejer i följd faktiskt! Haha, jag har fortfarande svårt att fatta att det är en tjej, kommer nog inte tro på det helt förrän hon är ute Ganska skoj att vi fick reda på det lika sent som med Alva, då var jag också i v 36 när läkaren sa att hon var en flicka.
  24. 12
    Ja, det känns ganska praktiskt med två tjejer i följd faktiskt! Haha, jag har fortfarande svårt att fatta att det är en tjej, kommer nog inte tro på det helt förrän hon är ute Ganska skoj att vi fick reda på det lika sent som med Alva, då var jag också i v 36 när läkaren sa att hon var en flicka.
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13
    Inte förrän två månader efter dig! Grattis till dig med!
  26. 13
    Inte förrän två månader efter dig! Grattis till dig med!
  27. Medlem sedan
    Feb 2004
    #14
    Grattis till en liten tjej till! Här väntas också en tös till men hon verkar envis inte vilja komma ut, bf idag. *morrar*

    Lycka till med allt!
  28. 14
    Grattis till en liten tjej till! Här väntas också en tös till men hon verkar envis inte vilja komma ut, bf idag. *morrar*

    Lycka till med allt!
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15
    Lite sent men GRATTIS! Det blir säkert bra och kul för Alva som får som hon önskat!!
  30. 15
    Lite sent men GRATTIS! Det blir säkert bra och kul för Alva som får som hon önskat!!

Liknande trådar

  1. Alva fick en lillasyster!! TUVA är här!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 18:52
  2. Alva är här!
    By Lilla M in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-12-26, 15:54
  3. Alva, Mio och ?
    By _Busmamman_ in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 11:09
  4. Lillasyster heter ännu lillasyster
    By Cissi & lillasyster 11/5 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 17:42
  5. Alva oxå 1 år!
    By Tessi 73 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar