Mormor...
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    Mormor...

    Haha, jag ska bli mormor!!!
    Vår stora dotter ska ha barn i oktober, det är så spännande! Man följer allt men slipper alla grav. problem själv

    Tack för alla era svar på mitt förra inlägg, det är långt mellan mina besök här, men kul att se att så många av er är kvar då och då.

    Ha det gott allihop, jag var bara tvungen att berätta detta!

    Kramar
    ♥ ♥Att älska är ingenting. Att vara älskad är någonting. Att älska och att vara älskad är allting. ♥ ♥
  2. 1
    Mormor... Haha, jag ska bli mormor!!!
    Vår stora dotter ska ha barn i oktober, det är så spännande! Man följer allt men slipper alla grav. problem själv

    Tack för alla era svar på mitt förra inlägg, det är långt mellan mina besök här, men kul att se att så många av er är kvar då och då.

    Ha det gott allihop, jag var bara tvungen att berätta detta!

    Kramar
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2

    Coolt!

    Grattis!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  4. 2
    Coolt! Grattis!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Vad kul!
    Alla säger ju att barnbarnen är livets efterrätt .
  6. 3
    Vad kul!
    Alla säger ju att barnbarnen är livets efterrätt .
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Tänk att du har så stora barn...hur gamla är de nu?
    GRATTIS till första barnbarnet.
  8. 4
    Tänk att du har så stora barn...hur gamla är de nu?
    GRATTIS till första barnbarnet.
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    Hej på dig. Läste ditt inlägg nedan och detta, Grattis till mormorskapet. Vad roligt.
    Hoppas att du och din man hittar en bra lösning också. Kul att läsa om Victor.
    Här är det full fart hemma. Johannes går ju i tvåan nu och allt rullar på med läxor och fotbollsträningar ett par gånger iveckan. Lillebror sebastian fyller 5 i juni och är ett riktigt yrväder och clown, munnen går i ett även på nätterna ibland.....
    Kram på dig.
  10. 5
    Hej på dig. Läste ditt inlägg nedan och detta, Grattis till mormorskapet. Vad roligt.
    Hoppas att du och din man hittar en bra lösning också. Kul att läsa om Victor.
    Här är det full fart hemma. Johannes går ju i tvåan nu och allt rullar på med läxor och fotbollsträningar ett par gånger iveckan. Lillebror sebastian fyller 5 i juni och är ett riktigt yrväder och clown, munnen går i ett även på nätterna ibland.....
    Kram på dig.
  11. Medlem sedan
    Sep 1998
    #6

    Häftigt!

    Mormor lixom! Och oktober är ju snart! Grattis!
  12. 6
    Häftigt! Mormor lixom! Och oktober är ju snart! Grattis!

Liknande trådar

  1. Mormor ....
    By kanijo in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-12, 14:31
  2. Min mormor
    By ango in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 07:07
  3. mormor vid 38 år
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 08:35
  4. Mormor?
    By Mama_A in forum Tonåringar
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 12:50
  5. Min mormor och jag...
    By miia1977 in forum Ur barnamun
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 17:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar