Stockholm
Augustibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Mar 2016
    #1

    Stockholm

    Hej!
    Är det någon som är bosatt i Stockholm och har lust att träffas? Antingen en första träff snart innan de små tittar ut eller efter att bebisarna kommit. Jag bor på Lidingö, ca 10-15 minuter från Stockholm city. :-)
  2. 1
    Stockholm Hej!
    Är det någon som är bosatt i Stockholm och har lust att träffas? Antingen en första träff snart innan de små tittar ut eller efter att bebisarna kommit. Jag bor på Lidingö, ca 10-15 minuter från Stockholm city. :-)
  3. Medlem sedan
    Jul 2016
    #2
    Hej! Jag bor på Lidingö också och vill gärna träffas! Jag kommer från Kina och väntar mitt första barn nu i augusti. Det blir kul att träffa andra blivande mammor och umgås!
  4. 2
    Hej! Jag bor på Lidingö också och vill gärna träffas! Jag kommer från Kina och väntar mitt första barn nu i augusti. Det blir kul att träffa andra blivande mammor och umgås!
  5. Medlem sedan
    Mar 2016
    #3
    Citat Ursprungligen postat av XChen Visa inlägg
    Hej! Jag bor på Lidingö också och vill gärna träffas! Jag kommer från Kina och väntar mitt första barn nu i augusti. Det blir kul att träffa andra blivande mammor och umgås!
    Hej, vad kul! :-)
    Min mejladress är [email protected]
    mejla mig gärna lite info om dig. Kanske hur gammal du är, om ni vet om ni väntar en pojke eller flicka, dina intressen eller något annat som beskriver dig :-)
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av XChen Visa inlägg
    Hej! Jag bor på Lidingö också och vill gärna träffas! Jag kommer från Kina och väntar mitt första barn nu i augusti. Det blir kul att träffa andra blivande mammor och umgås!
    Hej, vad kul! :-)
    Min mejladress är [email protected]
    mejla mig gärna lite info om dig. Kanske hur gammal du är, om ni vet om ni väntar en pojke eller flicka, dina intressen eller något annat som beskriver dig :-)
  7. Medlem sedan
    Jul 2016
    #4
    Citat Ursprungligen postat av zandrar Visa inlägg
    Hej, vad kul! :-)
    Min mejladress är [email protected]
    mejla mig gärna lite info om dig. Kanske hur gammal du är, om ni vet om ni väntar en pojke eller flicka, dina intressen eller något annat som beskriver dig :-)
    Hej! Just skickade en email till dig,hoppas att kan träffas snart! Också hoppas att det finns andra blivande mammor kan se den posten och umgås!
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av zandrar Visa inlägg
    Hej, vad kul! :-)
    Min mejladress är [email protected]
    mejla mig gärna lite info om dig. Kanske hur gammal du är, om ni vet om ni väntar en pojke eller flicka, dina intressen eller något annat som beskriver dig :-)
    Hej! Just skickade en email till dig,hoppas att kan träffas snart! Också hoppas att det finns andra blivande mammor kan se den posten och umgås!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar