Gissa kön med NUB teorin!!
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2018
    #1

    Gissa kön med NUB teorin!!

    Vill ni gissa kön enligt NUB teorin på ultraljudsbilderna som togs i v. 12+2?
    Är så nyfiken på vad ni tror

    Rul görs i december!
  2. 1
    Gissa kön med NUB teorin!! Vill ni gissa kön enligt NUB teorin på ultraljudsbilderna som togs i v. 12+2?
    Är så nyfiken på vad ni tror

    Rul görs i december!
  3. Medlem sedan
    Oct 2018
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Kockostopp90 Visa inlägg
    Vill ni gissa kön enligt NUB teorin på ultraljudsbilderna som togs i v. 12+2?
    Är så nyfiken på vad ni tror

    Rul görs i december!
    Vill någon förklara hur jag bifogar bilder här? (A) alternativt kan jag skicka bilder visa messenger om ni frågar bara
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Kockostopp90 Visa inlägg
    Vill ni gissa kön enligt NUB teorin på ultraljudsbilderna som togs i v. 12+2?
    Är så nyfiken på vad ni tror

    Rul görs i december!
    Vill någon förklara hur jag bifogar bilder här? (A) alternativt kan jag skicka bilder visa messenger om ni frågar bara
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Verkar bara fungera via länk

    Det har fungerat att ladda upp en bild från den egna datorn, det vet jag, man just nu ser det inte ut som om jag lyckas med det. I vilket fall som helst, välj trådad visning, klicka på avancerat svar så får fu upp en texteditor för ditt svar där det också finns en ikon för att bifoga bild. Klickar man på den får man valet att skicka med bilden som en länk eller ladda upp den från datorn, i det senare fallet vill den max ha 640*480 vilket känns som en väldigt låg upplösning idag. Oavsett det så klickade jag på "Ladda upp bild" men den verkar ha försvunnit på vägen.

    Prova med en länk i stället, det har jag inte testat.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Verkar bara fungera via länk Det har fungerat att ladda upp en bild från den egna datorn, det vet jag, man just nu ser det inte ut som om jag lyckas med det. I vilket fall som helst, välj trådad visning, klicka på avancerat svar så får fu upp en texteditor för ditt svar där det också finns en ikon för att bifoga bild. Klickar man på den får man valet att skicka med bilden som en länk eller ladda upp den från datorn, i det senare fallet vill den max ha 640*480 vilket känns som en väldigt låg upplösning idag. Oavsett det så klickade jag på "Ladda upp bild" men den verkar ha försvunnit på vägen.

    Prova med en länk i stället, det har jag inte testat.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar