Xenical
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Xenical

    Är det någon som tar såna eller har gjort??
    Funkar dom bra?
    Tar man en kapsel om dagen?
    Har på 120 mg,är dom starka eller svaga?
  2. 1
    Xenical Är det någon som tar såna eller har gjort??
    Funkar dom bra?
    Tar man en kapsel om dagen?
    Har på 120 mg,är dom starka eller svaga?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Har aldrig ätit det, men är inte de receptbelagda? Isåfall har du väl fått dem av en läkare (hoppas jag) och då ska du ju ha fått information om hur de ska tas.
    Om du inte har fått dem utskriva av en läkare tycker jag inte du ska äta av dem, och har läkaren missat att informera hur mycket du ska ta så tycker jag du ska kontakta läkaren igen och få den informationen innan du börjar ta dem.
  4. 2
    Har aldrig ätit det, men är inte de receptbelagda? Isåfall har du väl fått dem av en läkare (hoppas jag) och då ska du ju ha fått information om hur de ska tas.
    Om du inte har fått dem utskriva av en läkare tycker jag inte du ska äta av dem, och har läkaren missat att informera hur mycket du ska ta så tycker jag du ska kontakta läkaren igen och få den informationen innan du börjar ta dem.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Kollade på FASS och jo de är receptbelagda så mina rekommendationer i inlägget ovan kvarstår.
  6. 3
    Kollade på FASS och jo de är receptbelagda så mina rekommendationer i inlägget ovan kvarstår.
  7. Medlem sedan
    Jan 2018
    #4
    Jag gick ner 6 kilo på drygt 4 veckor med Xenical. Det gäller dock att hålla en bra kost samt motionera lagom. Jag köpte mina Xenical på http://weightlossproducts.club och kan verkligen rekommendera detta. Detta apotek är mycket tillförlitlig och kräver inte ett recept
  8. 4
    Jag gick ner 6 kilo på drygt 4 veckor med Xenical. Det gäller dock att hålla en bra kost samt motionera lagom. Jag köpte mina Xenical på http://weightlossproducts.club och kan verkligen rekommendera detta. Detta apotek är mycket tillförlitlig och kräver inte ett recept

Liknande trådar

  1. xenical
    By Gunvor in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 17:30
  2. Reductil och xenical?
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 20:51
  3. Xenical
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 20:01
  4. Xenical
    By Xen. in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 22:23
  5. Xenical någon?
    By Svullan in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 13:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar