Vilka sexforum är ni medlemmar på?
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Vilka sexforum är ni medlemmar på?

    Vilka diskussionsforum om sex förutom Aff är ni medlem på (nu menar jag inte kontaktsajter etc). Vilka andra finns där?

    Här är ju tyvärr lite dött
  2. 1
    Vilka sexforum är ni medlemmar på? Vilka diskussionsforum om sex förutom Aff är ni medlem på (nu menar jag inte kontaktsajter etc). Vilka andra finns där?

    Här är ju tyvärr lite dött
  3. Anonym jag med
    #2
    på BodyContact finns ett forum, men det är inte värst mycket fart där heller.
  4. 2
    på BodyContact finns ett forum, men det är inte värst mycket fart där heller.
  5. Anonym
    #3

    Jag

    är medlem på darkside och par i hjärter
  6. 3
    Jag är medlem på darkside och par i hjärter
  7. AnonymK
    #4
    Jag ser iofs inte darkside som en sexsida, men jag är medlem där sen länge. På BodyContact träffade jag min sambo. Jag är inte medlem där längre. Allt för föräldrar ser jag inte heller som något som har med sex att göra, utöver iofs på ett abstrakt plan. Andra sajter ... fotosidan t ex. Finns ju fine art nude där.
  8. 4
    Jag ser iofs inte darkside som en sexsida, men jag är medlem där sen länge. På BodyContact träffade jag min sambo. Jag är inte medlem där längre. Allt för föräldrar ser jag inte heller som något som har med sex att göra, utöver iofs på ett abstrakt plan. Andra sajter ... fotosidan t ex. Finns ju fine art nude där.
  9. Anonym tjej
    #5
    Även jag är med på Darkside. Forumet där är ju ganska "nischat" iofs

    Finns ett stort antal diskussionsgrupper man kan vara med i också, beroende på "specialintresse"...
  10. 5
    Även jag är med på Darkside. Forumet där är ju ganska "nischat" iofs

    Finns ett stort antal diskussionsgrupper man kan vara med i också, beroende på "specialintresse"...
  11. Anonym tjej
    #6
    Nej, Darkside är väl kanske framförallt en livsstilssajt. Diskussionerna i forumet är ju också relativt teoretiska.

    Jag vet att folk skriker rakt ut när någon ens antyder att Darkside är en "sexsida". Samtidigt är det ju meningen att man som medlem ska fylla i sina "kinks" - så för mig blir det lite av dubbelmoral.
  12. 6
    Nej, Darkside är väl kanske framförallt en livsstilssajt. Diskussionerna i forumet är ju också relativt teoretiska.

    Jag vet att folk skriker rakt ut när någon ens antyder att Darkside är en "sexsida". Samtidigt är det ju meningen att man som medlem ska fylla i sina "kinks" - så för mig blir det lite av dubbelmoral.
  13. AnonymK
    #7
    Det är nog sexsajt och dejtingsajt och livsstilssajt och allt möjligt antar jag. Olika för olika personer. Alla möjligheter.

    Kinksen intresserar mig inte, t ex. Jag har träffat folk därifrån, men inte i dejtingsyfte, bara i vanliga sociala sammanhang.

    Dubbelmoral tycker jag är konstigt sagt ...?
  14. 7
    Det är nog sexsajt och dejtingsajt och livsstilssajt och allt möjligt antar jag. Olika för olika personer. Alla möjligheter.

    Kinksen intresserar mig inte, t ex. Jag har träffat folk därifrån, men inte i dejtingsyfte, bara i vanliga sociala sammanhang.

    Dubbelmoral tycker jag är konstigt sagt ...?
  15. Anonym tjej
    #8
    Konstigt sagt...? Det var inte personligt menat, men jag tycker att det finns en dubbelmoral, ja, när skribenter gång på gång inne på DS forum indignerat utropar att det _inte_ är en sexsajt. Jag håller med dig, att det finns många möjligheter. Men visst finns det väldigt många som använder det som sexsajt! Bland annat.
  16. 8
    Konstigt sagt...? Det var inte personligt menat, men jag tycker att det finns en dubbelmoral, ja, när skribenter gång på gång inne på DS forum indignerat utropar att det _inte_ är en sexsajt. Jag håller med dig, att det finns många möjligheter. Men visst finns det väldigt många som använder det som sexsajt! Bland annat.
  17. AnonymK
    #9
    Jag har nog inte sett det själv så. Inte tänkt på det, att någon använder det som sexsajt och sen säger att det inte är det bara.

    Jag upplever det inte så själv, alltså jag använder inte DS så själv, som sexsajt. Men vad andra gör ... det tycker jag är upp till dem. En liten "kul" grej är väl iofs att jag ibland tycker att människor på DS, som säger sig vara så himla openminded och frisinnade, snarare verkar lite tvärtom. Men jag ser det som olika "grupperingar" och det finns plats för många funktioner.
  18. 9
    Jag har nog inte sett det själv så. Inte tänkt på det, att någon använder det som sexsajt och sen säger att det inte är det bara.

    Jag upplever det inte så själv, alltså jag använder inte DS så själv, som sexsajt. Men vad andra gör ... det tycker jag är upp till dem. En liten "kul" grej är väl iofs att jag ibland tycker att människor på DS, som säger sig vara så himla openminded och frisinnade, snarare verkar lite tvärtom. Men jag ser det som olika "grupperingar" och det finns plats för många funktioner.
  19. Anonym tjej
    #10
    Sant, jag har blivit förvånad flera gånger av fördomar jag stött på därinne... Finns många som är "openminded" och väldigt trevliga, men också de som är trångsynta... konstigt tänkte jag skriva först, men det är det väl inte egentligen, de/vi är väl som folk är mest, och som de säger i Värmland "dä finns fölk te allt"
  20. 10
    Sant, jag har blivit förvånad flera gånger av fördomar jag stött på därinne... Finns många som är "openminded" och väldigt trevliga, men också de som är trångsynta... konstigt tänkte jag skriva först, men det är det väl inte egentligen, de/vi är väl som folk är mest, och som de säger i Värmland "dä finns fölk te allt"
  21. Anonym
    #11
    Familjeliv har ett rätt aktivt sexforum
  22. 11
    Familjeliv har ett rätt aktivt sexforum
  23. Black_sun
    #12
    Darkside.se
  24. 12
    Darkside.se
  25. Medlem sedan
    Jun 2005
    #13

    Varför??

    Måste man gilla allt för att man finns på den sidan då??

    Det fattar inte jag..gillar ni alla forum på AFF??
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  26. 13
    Varför?? Måste man gilla allt för att man finns på den sidan då??

    Det fattar inte jag..gillar ni alla forum på AFF??
  27. Anonym tjej
    #14
    Jag förstår nog inte riktigt frågan? Varför vad då?

    Klart man inte måste gilla allt på en sida. Det jag ifrågasatte var trångsynthet och fördomsfullhet (som dessutom levereras av människor som kanske själva uppfattas som "udda") - och trångsynthet gillar jag iofs aldrig...

    Alla människors olika kinks och olika sätt att uttrycka sin sexualitet har jag inga problem med.
  28. 14
    Jag förstår nog inte riktigt frågan? Varför vad då?

    Klart man inte måste gilla allt på en sida. Det jag ifrågasatte var trångsynthet och fördomsfullhet (som dessutom levereras av människor som kanske själva uppfattas som "udda") - och trångsynthet gillar jag iofs aldrig...

    Alla människors olika kinks och olika sätt att uttrycka sin sexualitet har jag inga problem med.
  29. AnonymK
    #15
    Varför tycker du att du måste försvara dig, skanetjej? Har någon påstått att man måste gilla allt på den sidan? Tror inte det.
  30. 15
    Varför tycker du att du måste försvara dig, skanetjej? Har någon påstått att man måste gilla allt på den sidan? Tror inte det.
  31. Medlem sedan
    Jun 2005
    #16

    Försvara mig?

    Jag ställde bara en fråga,jag har ju inte ens sagt att jag är medlem på den sidan eller hur??
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  32. 16
    Försvara mig? Jag ställde bara en fråga,jag har ju inte ens sagt att jag är medlem på den sidan eller hur??
  33. Medlem sedan
    Jun 2005
    #17

    Nä trångsynthet är trist såklart

    men jag undrade mest varför man som medlem på Darkside måste gilla tex alla de där kinksen du skriver om?
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  34. 17
    Nä trångsynthet är trist såklart men jag undrade mest varför man som medlem på Darkside måste gilla tex alla de där kinksen du skriver om?
  35. Anonym tjej
    #18
    Haha, nää, jag fattar fortfarande inte? Jag har väl inte sagt att man måste gilla alla kinks?
  36. 18
    Haha, nää, jag fattar fortfarande inte? Jag har väl inte sagt att man måste gilla alla kinks?
  37. AnonymK
    #19
    Du formulerar dig på ett sånt sätt, så det låter som antingen angrepp eller försvar.

    Kanske är du bara nyfiken. Bli medlem och kolla läget själv, du kanske gillar det.
  38. 19
    Du formulerar dig på ett sånt sätt, så det låter som antingen angrepp eller försvar.

    Kanske är du bara nyfiken. Bli medlem och kolla läget själv, du kanske gillar det.
  39. Anonym
    #20
    Varför är det så många som föreslår Darkside? Det är ju rätt nischat.
  40. 20
    Varför är det så många som föreslår Darkside? Det är ju rätt nischat.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Apropå sexforum
    By Jaeck in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2017-08-29, 09:26
  2. medlemmar?
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 11:57
  3. Är ni medlemmar
    By ---Cami--- in forum Läpp-, käk- och gomspalt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 14:47
  4. Ni som är pop medlemmar!! Se hit
    By Luckymon in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar