Stockholms bästa irish coffee?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1998
    #1

    Stockholms bästa irish coffee?

    Jag har lovat en vän att bjuda henne på irish coffee, och jag dricker inte det själv så därför undrar jag om nån vet var i Stockholm man kan få en riktigt bra irish coffee? Och om ni inte vet dexakt ställe, tror ni att det är smart att satsa på typ en irländsk pub, att de generellt skulle vara bättre?

    Jag har provat att googla men hittar bara recept.
  2. 1
    Stockholms bästa irish coffee? Jag har lovat en vän att bjuda henne på irish coffee, och jag dricker inte det själv så därför undrar jag om nån vet var i Stockholm man kan få en riktigt bra irish coffee? Och om ni inte vet dexakt ställe, tror ni att det är smart att satsa på typ en irländsk pub, att de generellt skulle vara bättre?

    Jag har provat att googla men hittar bara recept.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
  4. Medlem sedan
    Nov 2017
    #3
    Hej visserligen är ditt Mail gammalt sen några år , läste om just din irish coffie fråga ☺️
    Du kan testa de här om du vill imponera lite , vispa grädde så den blir tjock men den ska vara rinnande sen kaffe helst något lyxigt jag kör med espresso house kaffe ca 1,2 dl jameson en 4 cl farinsocker 1-2 matskedar häll gärna kaffe så de är ca 2 cm kvar till kanten . Använd ett vinglas eller så blanda ihop allt utan grädden när allt är blandat häll i grädden och drick utan sugrör , smaskens blir de sen man vill gärna ha ett till efteråt 😜
  5. 3
    Hej visserligen är ditt Mail gammalt sen några år , läste om just din irish coffie fråga ☺️
    Du kan testa de här om du vill imponera lite , vispa grädde så den blir tjock men den ska vara rinnande sen kaffe helst något lyxigt jag kör med espresso house kaffe ca 1,2 dl jameson en 4 cl farinsocker 1-2 matskedar häll gärna kaffe så de är ca 2 cm kvar till kanten . Använd ett vinglas eller så blanda ihop allt utan grädden när allt är blandat häll i grädden och drick utan sugrör , smaskens blir de sen man vill gärna ha ett till efteråt 😜
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar