Trotssyndrom!!
Bokstavsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Trotssyndrom!!

    Vet inte om jag hamnat på rätt forum? Våran dotter utreddes på bup för adhd men fick diagnos trotssyndrom. Någon som har barn med den diagnosen?
    Folk tror att det rör sig om vanligt trotsiga barn, nästa att dom skrattar till när man berättar det. Men för oss i den vardagen är det en kamp hela tiden om allt, så i bland vill man inte vara mamma alla gånger, men självklart så är jag ju det men oj vad det tar ork och kraft från mej och hela familjen.

    Jag skulle tycka att det kunde vara intressant att höra från andra föräldrar som har barn med trotssyndrom.

    Mvh
    Åsa
  2. 1
    Trotssyndrom!! Vet inte om jag hamnat på rätt forum? Våran dotter utreddes på bup för adhd men fick diagnos trotssyndrom. Någon som har barn med den diagnosen?
    Folk tror att det rör sig om vanligt trotsiga barn, nästa att dom skrattar till när man berättar det. Men för oss i den vardagen är det en kamp hela tiden om allt, så i bland vill man inte vara mamma alla gånger, men självklart så är jag ju det men oj vad det tar ork och kraft från mej och hela familjen.

    Jag skulle tycka att det kunde vara intressant att höra från andra föräldrar som har barn med trotssyndrom.

    Mvh
    Åsa
  3. Medlem sedan
    Oct 2017
    #2
    Hej!
    Hur gammal är dottern?
  4. 2
    Hej!
    Hur gammal är dottern?
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Hon är 8 år!

    Mvh
    Åsa
  6. 3
    Hon är 8 år!

    Mvh
    Åsa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar