Någon som gjort en ögon laseroperation?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Någon som gjort en ögon laseroperation?

    Funderar på att operera mina ögon då jag inte kan ha linser längre sen 4 år och glasögon är bara i vägen. Har väldigt dålig syn så ser verkligen inget utan

    Vill någon berätta hur det var, om ni är nöjda, hur gamla ni var samt kostnad vore jag otroligt tacksam!
    Nobody puts baby in a corner
  2. 1
    Någon som gjort en ögon laseroperation? Funderar på att operera mina ögon då jag inte kan ha linser längre sen 4 år och glasögon är bara i vägen. Har väldigt dålig syn så ser verkligen inget utan

    Vill någon berätta hur det var, om ni är nöjda, hur gamla ni var samt kostnad vore jag otroligt tacksam!
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Lyckligtvis inte gjort

    Jag har ju upptäckt att det är en välsignlse att vara närsynt i takt med att man kommer upp i den ålder då man behöver läsglasögon - jag kan läsa allt finstilt utan problem t.ex., bara genom att ta av mig glasögonen.

    Om du är översynt är det en annan sak, men jag tycker ju att det är väldigt praktiskt att inte ha opererat ögonen.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Lyckligtvis inte gjort Jag har ju upptäckt att det är en välsignlse att vara närsynt i takt med att man kommer upp i den ålder då man behöver läsglasögon - jag kan läsa allt finstilt utan problem t.ex., bara genom att ta av mig glasögonen.

    Om du är översynt är det en annan sak, men jag tycker ju att det är väldigt praktiskt att inte ha opererat ögonen.
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Ok du tänker/ser det så.
    Jag kan läsa bra på mobilen iaf utan glasögon men inte i någon tidning el dylikt. Än då.😉

    Ser så himla dåligt utan och känner mig väldigt begränsad med glasögon.
  6. 3
    Ok du tänker/ser det så.
    Jag kan läsa bra på mobilen iaf utan glasögon men inte i någon tidning el dylikt. Än då.😉

    Ser så himla dåligt utan och känner mig väldigt begränsad med glasögon.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar