Mollusker, mirakelkur?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2015
    #1

    Mollusker, mirakelkur?

    Vi har fått mollusker i familjen. Jag undrar om någon har några fantastiska tips att dela med sig av. Vi har provat att badda med alsolsprit och väteperoxidlösning flera ggr dagligen, men det blir inte bättre.
  2. 1
    Mollusker, mirakelkur? Vi har fått mollusker i familjen. Jag undrar om någon har några fantastiska tips att dela med sig av. Vi har provat att badda med alsolsprit och väteperoxidlösning flera ggr dagligen, men det blir inte bättre.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Tror inte det. De brukar värka ut i sin egen takt. Om de är till besvär, så kolla med vårdcentralen.
  4. 2
    Tror inte det. De brukar värka ut i sin egen takt. Om de är till besvär, så kolla med vårdcentralen.
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Vi köpte thuja-droppar på hälsokosten. Det funkade bra.
  6. 3
    Vi köpte thuja-droppar på hälsokosten. Det funkade bra.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Aloe vera ska vara effektivt mot mollusker har jag hört många bekanta säga.
  8. 4
    Aloe vera ska vara effektivt mot mollusker har jag hört många bekanta säga.
  9. Medlem sedan
    Jul 2015
    #5
    Citat Ursprungligen postat av Monica med 3 Visa inlägg
    Aloe vera ska vara effektivt mot mollusker har jag hört många bekanta säga.
    Ok!
    Vi provar allt vi blir rekommenderade och hoppas att något ska bita på helvetesplitorna.
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av Monica med 3 Visa inlägg
    Aloe vera ska vara effektivt mot mollusker har jag hört många bekanta säga.
    Ok!
    Vi provar allt vi blir rekommenderade och hoppas att något ska bita på helvetesplitorna.
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Förutom att vi penslade molluskerna med thuja-droppar gav vi också thuja-tabletter i 7 dagar. Vårt barn hade jättebesvär med mollusker som blev infekterade och varade sig, men efter behandlingen försvann de på ett par veckor.
  12. 6
    Förutom att vi penslade molluskerna med thuja-droppar gav vi också thuja-tabletter i 7 dagar. Vårt barn hade jättebesvär med mollusker som blev infekterade och varade sig, men efter behandlingen försvann de på ett par veckor.
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    De försvinner ju av sig själv men det tar ju lång tid. Såvida de inte sitter i ansiktet eller ger stort obehag skulke jag låta dem vara. Min yngsta dotter har fortfarande ärr av sina på magen och det var väl 4-5 år sedan hon fick mollusker
  14. 7
    De försvinner ju av sig själv men det tar ju lång tid. Såvida de inte sitter i ansiktet eller ger stort obehag skulke jag låta dem vara. Min yngsta dotter har fortfarande ärr av sina på magen och det var väl 4-5 år sedan hon fick mollusker
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar