Dotters pojkvän
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2017
    #1

    Dotters pojkvän

    Dottern har en ny pojkvän (hon är 25 år) igen o denna gången är det seriöst säger hon hm ja vi får väl se. Vi planerar ett jämnt årsfirande för min man&nbsp;med att resa bort nästa år o enda familjen är dottern. Ska vi bjuda med pojkvännen? Svårt när man måste boka långt innan det kanske är slut vid det laget. &nbsp;Pojkvännen har jobb och så men hon studerar så han har ju egentligen råd att betala om han vill åka med. Vet inte hur vi ska göra.Vi har innan bjudit med hennes numra fd pojkvän på resa men det var vid hennes speciell födelsedag o inte vår.&nbsp;Hur hade ni gjort?<br type="_moz">
  2. 1
    Dotters pojkvän Dottern har en ny pojkvän (hon är 25 år) igen o denna gången är det seriöst säger hon hm ja vi får väl se. Vi planerar ett jämnt årsfirande för min man&nbsp;med att resa bort nästa år o enda familjen är dottern. Ska vi bjuda med pojkvännen? Svårt när man måste boka långt innan det kanske är slut vid det laget. &nbsp;Pojkvännen har jobb och så men hon studerar så han har ju egentligen råd att betala om han vill åka med. Vet inte hur vi ska göra.Vi har innan bjudit med hennes numra fd pojkvän på resa men det var vid hennes speciell födelsedag o inte vår.&nbsp;Hur hade ni gjort?<br type="_moz">
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Om en enda familjen ni har är dottern så skulle jag nog välja att inte bjuda med pojkvännen. Eftersom det är nytt så kan man ju inte veta hur stabilt det är. Vore skillnad om ni hade flera barn och de andra fick ta med sina respektive. Men eftersom det bara handlar om dottern så kan ni ju säga att ni vill göra en familjeresa.
  4. 2
    Om en enda familjen ni har är dottern så skulle jag nog välja att inte bjuda med pojkvännen. Eftersom det är nytt så kan man ju inte veta hur stabilt det är. Vore skillnad om ni hade flera barn och de andra fick ta med sina respektive. Men eftersom det bara handlar om dottern så kan ni ju säga att ni vill göra en familjeresa.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Jag tänker i samma banor. Se det som endast en familjeresa
  6. 3
    Jag tänker i samma banor. Se det som endast en familjeresa
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag skulle bara boka åt henne och ta det som en familjeresa.
  8. 4
    Jag skulle bara boka åt henne och ta det som en familjeresa.
  9. Medlem sedan
    Oct 2017
    #5
    Hej
    skall ni bjuda alla på resan.? I så dant fall blir det konstigt om han får betala själv
  10. 5
    Hej
    skall ni bjuda alla på resan.? I så dant fall blir det konstigt om han får betala själv
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Varför då, det är ju endast familjen, som jag tolkar, består av ts, pappan och dottern. Det skulle inte alls bli konstigt om han betalade själv.
  12. 6
    Varför då, det är ju endast familjen, som jag tolkar, består av ts, pappan och dottern. Det skulle inte alls bli konstigt om han betalade själv.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar