Vad säger ni om det som kommit fram om M
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Vad säger ni om det som kommit fram om M artin Timell då?
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Jag vet inte varför, men jag blev inte chockad... Samtidigt gillar jag inte när det blir drev efter en person, som det blivit...
  4. 2
    Jag vet inte varför, men jag blev inte chockad... Samtidigt gillar jag inte när det blir drev efter en person, som det blivit...
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3
    Alltid kul när kändisar faller. Nu har man stoppat hans program. Fast det blir väl nån ny programserie med honom, han är ju folkkär.

    Timells terapitimme, t ex. Förutom han själv, så kan man kanske köra några år med en massa kända och okända karlar som bölande sitter och erkänner hur elaka de varit mot kvinnor och flickor.
  6. 3
    Alltid kul när kändisar faller. Nu har man stoppat hans program. Fast det blir väl nån ny programserie med honom, han är ju folkkär.

    Timells terapitimme, t ex. Förutom han själv, så kan man kanske köra några år med en massa kända och okända karlar som bölande sitter och erkänner hur elaka de varit mot kvinnor och flickor.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Märkligt. Konstigt att inte någon chef har reagerat.
  8. 4
    Märkligt. Konstigt att inte någon chef har reagerat.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Sonen och jag spekulerade. Han måste fått hybris och ingen vågade säga ifrån (inte ens hans manliga kollegor). Rätt gränslös, oförmåga att känna av sina medmänniskor Inget försvar, men jag har arbetat rätt mycket i manliga miljöer och man måste våga markera när lumparsnacket passerar gränser.
    Jag har inget problem att man skämtar om sex etc, men har alltid varit noga med att direkt markera när det passerar gränsen (kommentarer om andra, skämta gärna om er själva men inte om andra)
    Jag har en fd kollega som blivit anmäld för trakasserier, jag är inte förvånad, jag hanterar honom. Han har dock svårt att se andras gränser.
    Lite tråkigt när en för övrigt väldigt trevlig man inte kan fixa detta med motsatta könet alla gånger.
  10. 5
    Sonen och jag spekulerade. Han måste fått hybris och ingen vågade säga ifrån (inte ens hans manliga kollegor). Rätt gränslös, oförmåga att känna av sina medmänniskor Inget försvar, men jag har arbetat rätt mycket i manliga miljöer och man måste våga markera när lumparsnacket passerar gränser.
    Jag har inget problem att man skämtar om sex etc, men har alltid varit noga med att direkt markera när det passerar gränsen (kommentarer om andra, skämta gärna om er själva men inte om andra)
    Jag har en fd kollega som blivit anmäld för trakasserier, jag är inte förvånad, jag hanterar honom. Han har dock svårt att se andras gränser.
    Lite tråkigt när en för övrigt väldigt trevlig man inte kan fixa detta med motsatta könet alla gånger.
  11. Medlem sedan
    Nov 2015
    #6
    Om #metoo gör nytta så är det väl jättebra. Virtanen har väl också tagit paus nu..
  12. 6
    Om #metoo gör nytta så är det väl jättebra. Virtanen har väl också tagit paus nu..
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Lyssnar man på...

    vad Lulu Carter säger så baxnar man. Samtidigt undrar man om kvinnor är helt jävla pantade som aldrig anmäler.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Lyssnar man på... vad Lulu Carter säger så baxnar man. Samtidigt undrar man om kvinnor är helt jävla pantade som aldrig anmäler.
  15. Medlem sedan
    Oct 2015
    #8
    Fast hade du anmält? Man vill ju kunna jobba och ha sina kollegor....
  16. 8
    Fast hade du anmält? Man vill ju kunna jobba och ha sina kollegor....
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Ja man måste ju ha..,

    respekt gör att det är som du säger en balansgång men jag hade anmält. I alla fall så grovs saker dom Lulu Carter nämnde. Jag hade också pratat med facket. Det hade kokat för mycket i mitt huvud annars.
    Men jag har respekt för att man alltid inte vågar.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  18. 9
    Ja man måste ju ha.., respekt gör att det är som du säger en balansgång men jag hade anmält. I alla fall så grovs saker dom Lulu Carter nämnde. Jag hade också pratat med facket. Det hade kokat för mycket i mitt huvud annars.
    Men jag har respekt för att man alltid inte vågar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar