Mysig kväll
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Mysig kväll

    Är uppe i Norrbotten och hälsar på sonen. Nu slöar jag i soffan, sonen har avslutat dagens pass av tentaplugg och spelar något spel och i bakgrunden körs 80-talsmusik.
    Sambon är kvar i de sydliga delarna av landet
  2. 1
    Mysig kväll Är uppe i Norrbotten och hälsar på sonen. Nu slöar jag i soffan, sonen har avslutat dagens pass av tentaplugg och spelar något spel och i bakgrunden körs 80-talsmusik.
    Sambon är kvar i de sydliga delarna av landet
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Kul...

    jag super till det med en god whisky och läser hur man hatar män numera

    Helvete vilket könskrig det håller på att segla upp.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Kul... jag super till det med en god whisky och läser hur man hatar män numera

    Helvete vilket könskrig det håller på att segla upp.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Mysigt!
  6. 3
    Mysigt!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Låter nice
    Här har vi äldsta dottern och hennes pojkvän hemma över helgen och så är barnbarnet här också.
    Imorgon kommer mellandottern hem på fika och så kommer också mina föräldrar och de stannar på middag.
  8. 4
    Låter nice
    Här har vi äldsta dottern och hennes pojkvän hemma över helgen och så är barnbarnet här också.
    Imorgon kommer mellandottern hem på fika och så kommer också mina föräldrar och de stannar på middag.
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5
    Vad härligt! Här har vi haft huset fullt av ungdomar ikväll. Min dotter med pojkvän, min son, sambons dotter med kompis. Mycket mat, mycket ljud, mycket skratt och bus.
  10. 5
    Vad härligt! Här har vi haft huset fullt av ungdomar ikväll. Min dotter med pojkvän, min son, sambons dotter med kompis. Mycket mat, mycket ljud, mycket skratt och bus.
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Det låter trevligt med sonpåhälsning. Vi fick umgås i familjen i går kväll och jag sade trevlig helg till dem. Strax efter 08 blir jag hämtad för att åka på körhelg utan för Nora.
  12. 6
    Det låter trevligt med sonpåhälsning. Vi fick umgås i familjen i går kväll och jag sade trevlig helg till dem. Strax efter 08 blir jag hämtad för att åka på körhelg utan för Nora.
  13. Medlem sedan
    Oct 2015
    #7


    Härligt med enkelt och kravlöst häng.
  14. 7


    Härligt med enkelt och kravlöst häng.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar