Nedbäddad
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Nedbäddad

    Sjuk. Andra gången på mindre än ett år jag går lunginflammation och måste sjukskriva mig. Tycket sund om mig själv. ...som sällskap hemma har jag ena sonen som också hostat och snorat.
    Svär över att jag avbokade solresan i höstas pga tidsbrist. Behövet sol hela familjen typ nu!
  2. 1
    Nedbäddad Sjuk. Andra gången på mindre än ett år jag går lunginflammation och måste sjukskriva mig. Tycket sund om mig själv. ...som sällskap hemma har jag ena sonen som också hostat och snorat.
    Svär över att jag avbokade solresan i höstas pga tidsbrist. Behövet sol hela familjen typ nu!
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Meeen, krya på dig nu
    Kram
  4. 2
    Meeen, krya på dig nu
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Krya på dig.
  6. 3
    Krya på dig.
  7. Pyssling
    #4
    Men usch, lunginflammation låter verkligen inget vidare, krya på dig!
  8. 4
    Men usch, lunginflammation låter verkligen inget vidare, krya på dig!
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5
    Krya på dig!!!
  10. 5
    Krya på dig!!!
  11. Medlem sedan
    Apr 2001
    #6
    Det finns alltid sista minuten resor och solen lär också finnas kvar. Krya på dig, lunginflammationer är verkligen ingen höjdare. Har syrran lite Coccilana hemma mot hostan i alla fall ?
  12. 6
    Det finns alltid sista minuten resor och solen lär också finnas kvar. Krya på dig, lunginflammationer är verkligen ingen höjdare. Har syrran lite Coccilana hemma mot hostan i alla fall ?
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Tack. Är på bättringsvägen efter några dagar med penicillin. Cocillana tål jag dåligt. Levt på te och honung!

    Resor finns nog men inte möjligheten ( för min man) att få ledigt längre. Det får bli fjällresan i stället och sen en tidig semester till Italien att se fram emot.
  14. 7
    Tack. Är på bättringsvägen efter några dagar med penicillin. Cocillana tål jag dåligt. Levt på te och honung!

    Resor finns nog men inte möjligheten ( för min man) att få ledigt längre. Det får bli fjällresan i stället och sen en tidig semester till Italien att se fram emot.
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Trist för dig.

    Jag tror du måste stressa ner lite. Kroppen kanske säger ifrån.
    Krya på dig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  16. 8
    Trist för dig. Jag tror du måste stressa ner lite. Kroppen kanske säger ifrån.
    Krya på dig.
  17. Medlem sedan
    Oct 2014
    #9
    Jo kanske. Vilar mig massa nu i alla fall. Tack!
  18. 9
    Jo kanske. Vilar mig massa nu i alla fall. Tack!
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Krya på dig! Har hållit mig frisk hela hösten men nu har förkylningen slagit till här hemma. Matchar dock in det med lediga dagar så jag slipper sjukfrånvaro men ändå supertrist. Klart du ska boka in en solresa om möjligheten och viljan finns! Vi åker över sportlovet och det känns toppen att ha något att se fram emot.
  20. 10
    Krya på dig! Har hållit mig frisk hela hösten men nu har förkylningen slagit till här hemma. Matchar dock in det med lediga dagar så jag slipper sjukfrånvaro men ändå supertrist. Klart du ska boka in en solresa om möjligheten och viljan finns! Vi åker över sportlovet och det känns toppen att ha något att se fram emot.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar