Flyga med Norwegian
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Flyga med Norwegian

    Fungerar det bra att flyga med Norwegian? Någon som har erfarenhet?
  2. 1
    Flyga med Norwegian Fungerar det bra att flyga med Norwegian? Någon som har erfarenhet?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Det fungerar

    Senast jag flög med dem, till England för några år sedan, hade de riktigt obekväma säten där stoppningen knappt fanns kvar men man kom ju fram för all del och det är ju i det närmaste gratis...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Det fungerar Senast jag flög med dem, till England för några år sedan, hade de riktigt obekväma säten där stoppningen knappt fanns kvar men man kom ju fram för all del och det är ju i det närmaste gratis...
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Vi har rest med dem flera gånger till både Italien Spanien och Englands. Vart helt ok.
  6. 3
    Vi har rest med dem flera gånger till både Italien Spanien och Englands. Vart helt ok.
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4
    Vi har flugit med dem flera gånger bla till Frankrike och Italien och det har funkat helt ok.
  8. 4
    Vi har flugit med dem flera gånger bla till Frankrike och Italien och det har funkat helt ok.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Många gånger mellan Kastrup och Arlanda, fungerar utmärkt, de har dessutom Wifi på planen
  10. 5
    Många gånger mellan Kastrup och Arlanda, fungerar utmärkt, de har dessutom Wifi på planen
  11. Medlem sedan
    Jun 2017
    #6
    Fungerar jättebra! Dock fungerade inte Wifi särskilt bra. Men det är inte många flygbolag som erbjuder Wifi ombord ändå.
  12. 6
    Fungerar jättebra! Dock fungerade inte Wifi särskilt bra. Men det är inte många flygbolag som erbjuder Wifi ombord ändå.
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #7
    Synd, för det har fungerat utmärkt de gångerna jag flugit, utom en gång då systemet var nere.
    Det är ju inte det snabbaste wifi´t men det fungerade (jag flög i snitt en gång i månaden under nästan två års tid, så det blev några gånger)
  14. 7
    Synd, för det har fungerat utmärkt de gångerna jag flugit, utom en gång då systemet var nere.
    Det är ju inte det snabbaste wifi´t men det fungerade (jag flög i snitt en gång i månaden under nästan två års tid, så det blev några gånger)
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Ungefär som vilket lågprisflyg som helst. Fungerar men man får inget extra. Skulle absolut kunna tänka mig att flyga med dom igen om de har det bästa priset/kortaste flygtid/bästa avgången osv
  16. 8
    Ungefär som vilket lågprisflyg som helst. Fungerar men man får inget extra. Skulle absolut kunna tänka mig att flyga med dom igen om de har det bästa priset/kortaste flygtid/bästa avgången osv
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar