Messinger
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Messinger

    Jag får ofta frågan varför jag inte svarar på messinger när det står att jag är aktiv???? 😕
    Det har tydligen hänt enligt vissa att när de skrivet till mig så har den lilla bilden på mig hoppat ner till nedre hörnet av deras meddelade och det betyder att jag läst det säger dom och det har jag inte??? 😕
    Hjälp mig att bena ut detta är ni snälla ❤
  2. 1
    Messinger Jag får ofta frågan varför jag inte svarar på messinger när det står att jag är aktiv???? 😕
    Det har tydligen hänt enligt vissa att när de skrivet till mig så har den lilla bilden på mig hoppat ner till nedre hörnet av deras meddelade och det betyder att jag läst det säger dom och det har jag inte??? 😕
    Hjälp mig att bena ut detta är ni snälla ❤
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Om du menar messenger på Facebook så lever den sitt eget liv. Den visar att folk är online fast de ligger och sover ibland. Så det finns ingen rim och reson i det
  4. 2
    Om du menar messenger på Facebook så lever den sitt eget liv. Den visar att folk är online fast de ligger och sover ibland. Så det finns ingen rim och reson i det
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Tack 👍
  6. 3
    Tack 👍
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar