Litet less på en kollega idag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Litet less på en kollega idag

    Vi har ett verktyg på jobbet som vi använder för att konfigurera styrsystemet och som vi behöver för att genomföra våra tester. Jag hade för säkerhets skull satt en klisterlapp på mitt verktyg med mitt namn på så att det inte skulle råda någon som helst tveksamhet.

    Efter lunch kom jag ner och skulle testa och verktyget var borta. Letade runt på olika bord för att se om någon lånat det. Ingen tur. Letade litet till och upptäckte några testriggar som hade var sitt verktyg fastsatt där ett av dem hade rester av en bortriven klisterlapp på sig.

    -"Jaså, ville du ha det?"

    Suck...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Litet less på en kollega idag Vi har ett verktyg på jobbet som vi använder för att konfigurera styrsystemet och som vi behöver för att genomföra våra tester. Jag hade för säkerhets skull satt en klisterlapp på mitt verktyg med mitt namn på så att det inte skulle råda någon som helst tveksamhet.

    Efter lunch kom jag ner och skulle testa och verktyget var borta. Letade runt på olika bord för att se om någon lånat det. Ingen tur. Letade litet till och upptäckte några testriggar som hade var sitt verktyg fastsatt där ett av dem hade rester av en bortriven klisterlapp på sig.

    -"Jaså, ville du ha det?"

    Suck...
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Tja, är det överenskommet att det är personligt så suger ju kollegans inställning! :P
  4. 2
    Tja, är det överenskommet att det är personligt så suger ju kollegans inställning! :P
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Tråkig inställning. har också lite personliga verktyg på jobbet och de ligger väl gömda.
  6. 3
    Tråkig inställning. har också lite personliga verktyg på jobbet och de ligger väl gömda.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar