Tips på en ev sista minuten resa
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Tips på en ev sista minuten resa

    Jag tror att vi tänker ta och resa iväg en sväng, från långfredagen tom typ tisdag, onsdag. Inom Europa och de vuxna döttrarna ska med (dom är 17 & 20 år). Detta eftersom vi alla är lediga samtidigt då.
    Önskar tips på vart vi kan åka och vad man kan göra på resmålet.
  2. 1
    Tips på en ev sista minuten resa Jag tror att vi tänker ta och resa iväg en sväng, från långfredagen tom typ tisdag, onsdag. Inom Europa och de vuxna döttrarna ska med (dom är 17 & 20 år). Detta eftersom vi alla är lediga samtidigt då.
    Önskar tips på vart vi kan åka och vad man kan göra på resmålet.
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Jag är ju förälskad i Paris och om vi inte åkt till fjällen i påsk hade vi åkt dit. Har varit dör öven med vuxna dotter. Caféer museum parker fantastiskt mat ( dom inte alls behöver vara snordyr!)
    Rom eller Barcelona hade också varit alternativ. Eller något runt comosjön. Ta flyget i så fall till Milano och bil ellet buss / tåg vidare
  4. 2
    Jag är ju förälskad i Paris och om vi inte åkt till fjällen i påsk hade vi åkt dit. Har varit dör öven med vuxna dotter. Caféer museum parker fantastiskt mat ( dom inte alls behöver vara snordyr!)
    Rom eller Barcelona hade också varit alternativ. Eller något runt comosjön. Ta flyget i så fall till Milano och bil ellet buss / tåg vidare
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Jag är ju förälskad i Paris och om vi inte åkt till fjällen i påsk hade vi åkt dit. Har varit där öven med vuxna dotter. Caféer museum parker fantastiskt mat ( dom inte alls behöver vara snordyr!)
    Rom eller Barcelona hade också varit alternativ. Eller något runt comosjön. Ta flyget i så fall till Milano och bil ellet buss / tåg vidare
  6. 3
    Jag är ju förälskad i Paris och om vi inte åkt till fjällen i påsk hade vi åkt dit. Har varit där öven med vuxna dotter. Caféer museum parker fantastiskt mat ( dom inte alls behöver vara snordyr!)
    Rom eller Barcelona hade också varit alternativ. Eller något runt comosjön. Ta flyget i så fall till Milano och bil ellet buss / tåg vidare
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    Berliiiiiiiin! Helt omöjligt att inte gilla den staden Ta in på ett hotell som har lite poolavdelning så ni kan ligga och bubbla efter en lång dag. Svimma inte av förvåning när det dräller av nakna människor där bara. Man vänjer sig.

    Hohenschönhausen är obligatoriskt tycker jag, och att promenera där muren tidigare fanns. Jag tycker att det är viktigt att våra barn får se saker på plats.

    Vi bestämde oss till slut att dra till Warszawa istället för Belgrad. Där ska vi gå på Polin, Kopernikuscenter och ett litet, litet museum som visar hur människorna levde under kommunisttiden. Äta gott och bada massor
  8. 4
    Berliiiiiiiin! Helt omöjligt att inte gilla den staden Ta in på ett hotell som har lite poolavdelning så ni kan ligga och bubbla efter en lång dag. Svimma inte av förvåning när det dräller av nakna människor där bara. Man vänjer sig.

    Hohenschönhausen är obligatoriskt tycker jag, och att promenera där muren tidigare fanns. Jag tycker att det är viktigt att våra barn får se saker på plats.

    Vi bestämde oss till slut att dra till Warszawa istället för Belgrad. Där ska vi gå på Polin, Kopernikuscenter och ett litet, litet museum som visar hur människorna levde under kommunisttiden. Äta gott och bada massor
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar