Hej
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Hej

    Haha
    Skulle bara testa å logga in och mitt användarnamn å lösen funkade!!!
    Har inte vart här på flera år
    Känner igen en del alias …
    Skrev ju en del om min då tonårsdotter , som idag är 28 år och nyligen flyttat till Holland.
    Jag och lillasyster åker ner snart och hälsar på henne där
    Vi har idag en mycket bra och nära relation
    Så allt ordnar sig till slut :-)

    Hoppas bra m er
    " Vissa behöver mer - för att få lika mycket "
  2. 1
    Hej Haha
    Skulle bara testa å logga in och mitt användarnamn å lösen funkade!!!
    Har inte vart här på flera år
    Känner igen en del alias …
    Skrev ju en del om min då tonårsdotter , som idag är 28 år och nyligen flyttat till Holland.
    Jag och lillasyster åker ner snart och hälsar på henne där
    Vi har idag en mycket bra och nära relation
    Så allt ordnar sig till slut :-)

    Hoppas bra m er
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Hej
    Kul att se dig
  4. 2
    Hej
    Kul att se dig
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Min lilla plutt är 21 och har flyttat långt norrut för att plugga. De blir stora de där små liven
  6. 3
    Min lilla plutt är 21 och har flyttat långt norrut för att plugga. De blir stora de där små liven
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Trevligt att se dig, och så skönt att ni har det bra! Ja, ungarna växer så det knakar, min äldsta fyller strax 17, går på gymnasiet och har MC-kort. Och en hel del bekymmer, tyvärr..... vi jobbar på att hitta ett sätt att lösa eländet, men det känns onekligen ganska mörkt. Minstingen slutar visst snart 9:an och fyller 16 i höst..... Vad hände med mina SMÅ barn??
  8. 4
    Trevligt att se dig, och så skönt att ni har det bra! Ja, ungarna växer så det knakar, min äldsta fyller strax 17, går på gymnasiet och har MC-kort. Och en hel del bekymmer, tyvärr..... vi jobbar på att hitta ett sätt att lösa eländet, men det känns onekligen ganska mörkt. Minstingen slutar visst snart 9:an och fyller 16 i höst..... Vad hände med mina SMÅ barn??
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar