Forumvärdar
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    Forumvärdar

    Tycker det är otroligt dåligt att ni inte håller koll på och uppdaterar ankomstgrupperna, tråkigt att inte kunna skriva in sig och hitta andra genom dem
  2. 1
    Forumvärdar Tycker det är otroligt dåligt att ni inte håller koll på och uppdaterar ankomstgrupperna, tråkigt att inte kunna skriva in sig och hitta andra genom dem
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Det kan vi inte

    Såsom forumvärd har jag möjlighet att radera inlägg som bryter mot reglerna, men jag har ingen möjlighet att skapa grupper eller liknande. Det är bara Redax som har de möjligheterna. Däremot kan, och skall, jag se till att Redax blir uppmärksammade på att de inte har skött det här på sistone.

    PS: Det var en ren tillfällighet att jag såg det här inlägget. Ett säkrare sätt att ta kontakt vore att skicka ett meddelande till mig. DS.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Det kan vi inte Såsom forumvärd har jag möjlighet att radera inlägg som bryter mot reglerna, men jag har ingen möjlighet att skapa grupper eller liknande. Det är bara Redax som har de möjligheterna. Däremot kan, och skall, jag se till att Redax blir uppmärksammade på att de inte har skött det här på sistone.

    PS: Det var en ren tillfällighet att jag såg det här inlägget. Ett säkrare sätt att ta kontakt vore att skicka ett meddelande till mig. DS.
  5. Anonym
    #3
    Ok då vet jag det till en annan gång Tack för svar och för vidarebefordran
  6. 3
    Ok då vet jag det till en annan gång Tack för svar och för vidarebefordran
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar