Jag ser en blå himmel :)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Jag ser en blå himmel :)

    Efter flera dagars grått töcken så ser jag den blåa himlen. Dessutom är det fredag och på söndag ska vi träffa sambons bästa barndomsvän som flyttat ner.
    Jag har köpt nya löparskor, en ny sportbh och en ny funktionströja, så på lördag blir det löpning (ja, ja, jag ska ha mer kläder på mig än detta )
  2. 1
    Jag ser en blå himmel :) Efter flera dagars grått töcken så ser jag den blåa himlen. Dessutom är det fredag och på söndag ska vi träffa sambons bästa barndomsvän som flyttat ner.
    Jag har köpt nya löparskor, en ny sportbh och en ny funktionströja, så på lördag blir det löpning (ja, ja, jag ska ha mer kläder på mig än detta )
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Låter härligt med alltihopa!

    Vi fick se lite blå himmel i måndags = det enda på HELA november.
  4. 2
    Låter härligt med alltihopa!

    Vi fick se lite blå himmel i måndags = det enda på HELA november.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Strålande sol

    Jag har sett strålande sol här både i dag och i går, det är så härligt. Dock har vi himla kallt- 13 i morse. Brr det tog emot att gå ut, på med varmaste vinterjackan och möss.
    Jag blev förvånad över att se så många tonårstjejer som hade varm jacka men helt öppen. Jag skulle frysa ihjäl. Varför klär man sig så?
  6. 3
    Strålande sol Jag har sett strålande sol här både i dag och i går, det är så härligt. Dock har vi himla kallt- 13 i morse. Brr det tog emot att gå ut, på med varmaste vinterjackan och möss.
    Jag blev förvånad över att se så många tonårstjejer som hade varm jacka men helt öppen. Jag skulle frysa ihjäl. Varför klär man sig så?
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    Jamen så härligt!
  8. 4
    Jamen så härligt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar