Hoppas någon kan svara. Gamal kanin.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Hoppas någon kan svara. Gamal kanin.

    Har en dvärgvädur som är åtta år gammal.
    Varit väldigt trött den senaste tiden och nu ikväll vill han bara ligga i fred i en låda med bara hål för ingång.
    Kan en kanin bara somna in???
    Snälla,hoppas någon vet.
  2. 1
    Hoppas någon kan svara. Gamal kanin. Har en dvärgvädur som är åtta år gammal.
    Varit väldigt trött den senaste tiden och nu ikväll vill han bara ligga i fred i en låda med bara hål för ingång.
    Kan en kanin bara somna in???
    Snälla,hoppas någon vet.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Hej
    Min kanin bara somnade in. Han blev 13 år gammal och en morgon när min syster skulle ge honom hans morgonmorot så hade han krupit in under höet och när hon gick ner lite senare så var han död.
    Min mammas katt somnade också in hemma, han låg i mammas knä och spann, sedan slutade han andas och spinna
  4. 2
    Hej
    Min kanin bara somnade in. Han blev 13 år gammal och en morgon när min syster skulle ge honom hans morgonmorot så hade han krupit in under höet och när hon gick ner lite senare så var han död.
    Min mammas katt somnade också in hemma, han låg i mammas knä och spann, sedan slutade han andas och spinna
  5. Medlem sedan
    Jun 2012
    #3
    Låter lugnt att bara somna in❤️
  6. 3
    Låter lugnt att bara somna in❤️
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar