söker råd från föräldrar
Stora barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2019
    #1

    söker råd från föräldrar

    hej föräldrar,

    Jag har en fråga som förälder, hur svårt är det för dig att delta i dina barns utbildning?

    momo
  2. 1
    söker råd från föräldrar hej föräldrar,

    Jag har en fråga som förälder, hur svårt är det för dig att delta i dina barns utbildning?

    momo
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Du får nog vara litet mer specifik

    Det beror ju helt på vad du menar med att delta och vilken utbildning det handlar om relativt ens egen utbildning. Så vad menar du egentligen?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Du får nog vara litet mer specifik Det beror ju helt på vad du menar med att delta och vilken utbildning det handlar om relativt ens egen utbildning. Så vad menar du egentligen?
  5. Medlem sedan
    Oct 2019
    #3
    Min son går på grundskolan, jag undrade om det finns ett sätt att spåra hans framsteg i skolan och få feedback snabbt.

    Kommunikationen med lärarna är inte effektiv. Vanligtvis måste du vänta på att tentamen får veta om ditt barns nivå.

    Hur gör ni?
  6. 3
    Min son går på grundskolan, jag undrade om det finns ett sätt att spåra hans framsteg i skolan och få feedback snabbt.

    Kommunikationen med lärarna är inte effektiv. Vanligtvis måste du vänta på att tentamen får veta om ditt barns nivå.

    Hur gör ni?
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4
    Tentamen har man knappast i grundskolan men du kanske menar när han väl får betyg en vacker dag?
    Dels har man väl rätt bra koll på hur de hänger med när man går igenom läxorna md barnen men jag brukade under grundskoletiden ta en semesterdag om året för varje barn, var med i skolan och såg hur det fungerade (eller inte) och hade då tillfälle att prata en hel del med lärarna om vad som gick bra eller mindre bra.

    Väl investerad tid, enligt mig.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Tentamen har man knappast i grundskolan men du kanske menar när han väl får betyg en vacker dag?
    Dels har man väl rätt bra koll på hur de hänger med när man går igenom läxorna md barnen men jag brukade under grundskoletiden ta en semesterdag om året för varje barn, var med i skolan och såg hur det fungerade (eller inte) och hade då tillfälle att prata en hel del med lärarna om vad som gick bra eller mindre bra.

    Väl investerad tid, enligt mig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar