Ägglossningstest - hur funkar det?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2020
    #1

    Ägglossningstest - hur funkar det?

    Hej! Jag och min sambo är nu överrens om att båda vill ha barn inom snar framtid, och som många vet är det inte bara att panga till det så är det klart utan det kan ta ett tag.. Jsg funderar däremot på att börja testa göra sånna här ägglossningstest för att lättare kunna timea in det. Har någon här testat sådana innan och vad ska man tänka på?
  2. 1
    Ägglossningstest - hur funkar det? Hej! Jag och min sambo är nu överrens om att båda vill ha barn inom snar framtid, och som många vet är det inte bara att panga till det så är det klart utan det kan ta ett tag.. Jsg funderar däremot på att börja testa göra sånna här ägglossningstest för att lättare kunna timea in det. Har någon här testat sådana innan och vad ska man tänka på?
  3. Anonym
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Lausis Visa inlägg
    Hej! Jag och min sambo är nu överrens om att båda vill ha barn inom snar framtid, och som många vet är det inte bara att panga till det så är det klart utan det kan ta ett tag.. Jsg funderar däremot på att börja testa göra sånna här ägglossningstest för att lättare kunna timea in det. Har någon här testat sådana innan och vad ska man tänka på?
    Jag tyckte clear blues tester var bäst. Där visades det en blinkande gubbe när äl var på gång och en fast gubbe när äl ägde rum. Sen är det ju bra att ha samlag från då den blinkande gubben visas tills någon dag efter att den fasta gubben. Lycka till!
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Lausis Visa inlägg
    Hej! Jag och min sambo är nu överrens om att båda vill ha barn inom snar framtid, och som många vet är det inte bara att panga till det så är det klart utan det kan ta ett tag.. Jsg funderar däremot på att börja testa göra sånna här ägglossningstest för att lättare kunna timea in det. Har någon här testat sådana innan och vad ska man tänka på?
    Jag tyckte clear blues tester var bäst. Där visades det en blinkande gubbe när äl var på gång och en fast gubbe när äl ägde rum. Sen är det ju bra att ha samlag från då den blinkande gubben visas tills någon dag efter att den fasta gubben. Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar