Är detta ok?
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #1

    Är detta ok?

    Separerad sedan 16 månader men jag och exet har umgåtts flitigt. Hon flyttade och jag fick nyckel direkt. Vi kom och gick hos varandra. Sov över,middagar,grillade etc. Väldigt bra samarbete med barnet.
    Jag fick förhoppningar...
    Så en morgon satt jag och vårt barn hemma,det var min vecka med barnet. Ville,som många ggr förut,överraska mamman.

    Åkte dit,gick in. Såg ett par stora dojor i hallen,sett dem förut utanför hennes sovrum men inte tänkt mer på det.
    Som vanligt gick jag till sovrummet.
    Öppnade,hon red av en kille. Ridå ner.
    Hon kom ut. Vi pratade. Han var bara sex,de hade smugit ett tag för min skull. (Hon visste mina känslor för henne)
    Hon ville att vi skulle fortsätta som innan.
    Hon sa hon mått så dåligt av separationen.
    Hon var oxå så rädd att hon skulle se mig med en ny kvinna...
    Hur tänkte hon där?

    Jag satte ner foten och sedan dess har allt raserats. Jag blockade henne överallt,vi ses aldrig. Hon är förbannad,varför vet jag inte egentligen. Jag är arg för hon lekte med mina känslor och inte var ärlig.

    Hur ska detta sluta?
  2. 1
    Är detta ok? Separerad sedan 16 månader men jag och exet har umgåtts flitigt. Hon flyttade och jag fick nyckel direkt. Vi kom och gick hos varandra. Sov över,middagar,grillade etc. Väldigt bra samarbete med barnet.
    Jag fick förhoppningar...
    Så en morgon satt jag och vårt barn hemma,det var min vecka med barnet. Ville,som många ggr förut,överraska mamman.

    Åkte dit,gick in. Såg ett par stora dojor i hallen,sett dem förut utanför hennes sovrum men inte tänkt mer på det.
    Som vanligt gick jag till sovrummet.
    Öppnade,hon red av en kille. Ridå ner.
    Hon kom ut. Vi pratade. Han var bara sex,de hade smugit ett tag för min skull. (Hon visste mina känslor för henne)
    Hon ville att vi skulle fortsätta som innan.
    Hon sa hon mått så dåligt av separationen.
    Hon var oxå så rädd att hon skulle se mig med en ny kvinna...
    Hur tänkte hon där?

    Jag satte ner foten och sedan dess har allt raserats. Jag blockade henne överallt,vi ses aldrig. Hon är förbannad,varför vet jag inte egentligen. Jag är arg för hon lekte med mina känslor och inte var ärlig.

    Hur ska detta sluta?
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Är det slut så är det slut. Du får inse att ni har hanterat det fel, båda två. Även om hon har lekt med dina känslor, så har du tillåtit henne leka med dina känslor.
    Däremot så måste ni ha kontakt med varandra eftersom ni har barn ihop
  4. 2
    Är det slut så är det slut. Du får inse att ni har hanterat det fel, båda två. Även om hon har lekt med dina känslor, så har du tillåtit henne leka med dina känslor.
    Däremot så måste ni ha kontakt med varandra eftersom ni har barn ihop
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar