Är du gravid nu?
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Dec 2022
    #1

    Är du gravid nu?

    Vill gärna träffa en kvinna som är gravid. Älskar den där stora underbara magen

    Vill du ta upp kontakten med en latino man på 39 år.

    Har kik

    Hör av dej
  2. 1
    Är du gravid nu? Vill gärna träffa en kvinna som är gravid. Älskar den där stora underbara magen

    Vill du ta upp kontakten med en latino man på 39 år.

    Har kik

    Hör av dej
  3. Anonym
    #2
    Ja, äntligen är jag gravid. Detta var väldigt svårt för min man och jag. Eftersom han redan är gammal och varje gång han tog Kamagra 100mg jelly var det inte alltid möjligt att ha sex. Jag är väldigt glad nu när det äntligen löste sig och jag är tacksam mot min läkare!! Förut kunde jag inte ens föreställa mig att ett barn kunde skapa så mycket glädje.
  4. 2
    Ja, äntligen är jag gravid. Detta var väldigt svårt för min man och jag. Eftersom han redan är gammal och varje gång han tog Kamagra 100mg jelly var det inte alltid möjligt att ha sex. Jag är väldigt glad nu när det äntligen löste sig och jag är tacksam mot min läkare!! Förut kunde jag inte ens föreställa mig att ett barn kunde skapa så mycket glädje.
  5. Medlem sedan
    Dec 2023
    #3
  6. Medlem sedan
    Dec 2023
    #4
  7. Medlem sedan
    Dec 2023
    #5
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar