Reductil eller Xenical
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Reductil eller Xenical

    Nu har jag rotat runt på nätet. Jag har övervikt, helt klart. Reductil är nog den bästa sorten, men den kan ge blodtrycksstegring vilket skrämmer mej. Så den hoppar jag nog över.... Xenical verkar inte funka riktigt lika bra...Här gäller också att man håller diet samtidigt. Var väldigt dyrt att köpa på nätet...*suck*
  2. 1
    Reductil eller Xenical Nu har jag rotat runt på nätet. Jag har övervikt, helt klart. Reductil är nog den bästa sorten, men den kan ge blodtrycksstegring vilket skrämmer mej. Så den hoppar jag nog över.... Xenical verkar inte funka riktigt lika bra...Här gäller också att man håller diet samtidigt. Var väldigt dyrt att köpa på nätet...*suck*
  3. D_olphin
    #2

    Prata med läkaren

    om ditt bt, de jag har hört som testat X och R säger de flesta att R är mkt bättre
  4. 2
    Prata med läkaren om ditt bt, de jag har hört som testat X och R säger de flesta att R är mkt bättre
  5. Gretah
    #3
    Funderade ju på att köpa det via nätet, just för att inte prata med läkaren. Även om jag faktiskt är överviktig så tror jag inte han vill skriva ut åt mej. Och Reductilen är jag inte intresserad av, trots att den bevisligen är bättre...Skit att det ska vara så svårt allting!
  6. 3
    Funderade ju på att köpa det via nätet, just för att inte prata med läkaren. Även om jag faktiskt är överviktig så tror jag inte han vill skriva ut åt mej. Och Reductilen är jag inte intresserad av, trots att den bevisligen är bättre...Skit att det ska vara så svårt allting!
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    får man köpa via nätet? vet du att du får den riktiga saken då?
  8. 4
    får man köpa via nätet? vet du att du får den riktiga saken då?
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Kör du med reductil och då givetvis genom läkare! Då blir du kollade ofta och om det blir nå problem ännu oftare koll. *jag vet*
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  10. 5
    Kör du med reductil och då givetvis genom läkare! Då blir du kollade ofta och om det blir nå problem ännu oftare koll. *jag vet*
  11. Gretah
    #6
    Hundra procent kan man kanske inte vara. Det var en brittisk sida och den hade en svensk bedöming att den var bra... Men..som sagt, det var så dyrt att det inte känns som nåt alternativ ändå.
  12. 6
    Hundra procent kan man kanske inte vara. Det var en brittisk sida och den hade en svensk bedöming att den var bra... Men..som sagt, det var så dyrt att det inte känns som nåt alternativ ändå.
  13. Gretah
    #7
    Ja...Jag ska kanske höra mej för... Ska prata med sköterskan först å höra vad hon säger.
  14. 7
    Ja...Jag ska kanske höra mej för... Ska prata med sköterskan först å höra vad hon säger.
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8
    Att du vågar fundera *s*. Det skulle aldrig jag våga, tänk om man fåt nån dålig kopia, som ibland när man beställt linser via nätet....
  16. 8
    Att du vågar fundera *s*. Det skulle aldrig jag våga, tänk om man fåt nån dålig kopia, som ibland när man beställt linser via nätet....
  17. Gretah
    #9
    Haha, ja det är inte likt mej ska jag säga. Jag är alltid mycket skeptisk. Nu såg det rätt tryggt ut..Men priset avgör att jag inte kommer att handla via nätet i allafall.
  18. 9
    Haha, ja det är inte likt mej ska jag säga. Jag är alltid mycket skeptisk. Nu såg det rätt tryggt ut..Men priset avgör att jag inte kommer att handla via nätet i allafall.
  19. Medlem sedan
    May 2000
    #10

    Inte nätet....

    för då vet man aldrig vad man får för något...kan vara amfetaminpiller, sockerpiller etc etc....

    Sedan är piller ingen direkt lösning på ens viktproblem (jag vet!) men kan vara till viss hjälp men trots allt ligger det helt hos en själv i slutändan.

    Jag har själv varit (och är) överviktig (3 siffrigt) och har väl testat det mesta utom magsäcksoperation vilket jag endast ser som den "sista" utvägen.
    Anna-Mia m Hannah 010124 & Astrid 060323
  20. 10
    Inte nätet.... för då vet man aldrig vad man får för något...kan vara amfetaminpiller, sockerpiller etc etc....

    Sedan är piller ingen direkt lösning på ens viktproblem (jag vet!) men kan vara till viss hjälp men trots allt ligger det helt hos en själv i slutändan.

    Jag har själv varit (och är) överviktig (3 siffrigt) och har väl testat det mesta utom magsäcksoperation vilket jag endast ser som den "sista" utvägen.
  21. Medlem sedan
    Aug 2000
    #11
    NEJ!!!! KÖP INTE VIA NÄTET!

    Förlåt att jag skriker, men du ska INTE skaffa fram Reductil eller Xenecal utan läkares recept samt läkarövervakning under den första perioden du tar medicinen!
    Får du tag i de äkta preparaten (inte alls garanterat - det finns horder av falska kopior där ute) så påverkar de kroppen så pass att du SKA kollas av läkare regelbundet!
    Reductil kan ge farlig påverkan på dina inre organ, och Xenecal är inte heller så bra (fast där ska jag medge att jag inte är lika påläst). Det har förekommit dödsfall orsakade av dessa medel.
    Om du är så inställd på att införskaffa reductil via nätet så kan du lika gärna ta till 60-talets superpiller och knapra bantningspiller med amfetamin. Det är i mitt tycke ungefär lika oansvarigt som att ta reductil utan läkarövervakning. Lek inte med din kropp, uppsök din läkare istället!

    (Och ja, jag upplevde flera biverkningar när jag åt Reductil och resultatet gav inte så mycket heller.)
  22. 11
    NEJ!!!! KÖP INTE VIA NÄTET!

    Förlåt att jag skriker, men du ska INTE skaffa fram Reductil eller Xenecal utan läkares recept samt läkarövervakning under den första perioden du tar medicinen!
    Får du tag i de äkta preparaten (inte alls garanterat - det finns horder av falska kopior där ute) så påverkar de kroppen så pass att du SKA kollas av läkare regelbundet!
    Reductil kan ge farlig påverkan på dina inre organ, och Xenecal är inte heller så bra (fast där ska jag medge att jag inte är lika påläst). Det har förekommit dödsfall orsakade av dessa medel.
    Om du är så inställd på att införskaffa reductil via nätet så kan du lika gärna ta till 60-talets superpiller och knapra bantningspiller med amfetamin. Det är i mitt tycke ungefär lika oansvarigt som att ta reductil utan läkarövervakning. Lek inte med din kropp, uppsök din läkare istället!

    (Och ja, jag upplevde flera biverkningar när jag åt Reductil och resultatet gav inte så mycket heller.)
  23. Medlem sedan
    Nov 2014
    #12
    Bantningspiller Thermacuts - http://thermacuts.se Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.
  24. 12
    Bantningspiller Thermacuts - http://thermacuts.se Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.
  25. Medlem sedan
    Nov 2017
    #13
    Jag har använt reductil från www.weightlossproducts.club förra året. Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka. Läkemedlet har hjälpt mig att jag inte ätit så mycket mat och inte vara så sugen på godis (som tidigare varit svårt för mig att låta bli). Hade inget probelm med blodtrycket. Lycka til
  26. 13
    Jag har använt reductil från www.weightlossproducts.club förra året. Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka. Läkemedlet har hjälpt mig att jag inte ätit så mycket mat och inte vara så sugen på godis (som tidigare varit svårt för mig att låta bli). Hade inget probelm med blodtrycket. Lycka til

Liknande trådar

  1. Xenical
    By annaTF in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2018-01-28, 17:13
  2. xenical
    By Gunvor in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 17:30
  3. Reductil och xenical?
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 20:51
  4. Xenical
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 20:01
  5. Reductil eller xenical???
    By Går trögt. in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 07:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar