Babybox?
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Babybox?

    Vet nån om det är fler ställen än Babyproffsen som har en babybox att erbjuda?
    Sist fick vi en tygkasse på BB med braiga saker i. Hoppas att man får det nu oxå.
  2. 1
    Babybox? Vet nån om det är fler ställen än Babyproffsen som har en babybox att erbjuda?
    Sist fick vi en tygkasse på BB med braiga saker i. Hoppas att man får det nu oxå.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    finns juh libero oxo.. men den får du iofs först när lill*n e 6 mån, ska visst hämtas ut på lindex har jag för mig...
    kolla på www.libero.se
  4. 2
    finns juh libero oxo.. men den får du iofs först när lill*n e 6 mån, ska visst hämtas ut på lindex har jag för mig...
    kolla på www.libero.se
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Aha! Då ska jag genast kolla upp det.
    Tack!
  6. 3
    Aha! Då ska jag genast kolla upp det.
    Tack!
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Babybagen på BB finns kvar men man måste säga till själv för sjukhuset får ju inte göra reklam så de säger inte till om den själva.
  8. 4
    Babybagen på BB finns kvar men man måste säga till själv för sjukhuset får ju inte göra reklam så de säger inte till om den själva.
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Gäller det alla bb? När vi fick dottern fick man minsann inget med sig men menar du att det var för att vi inte frågade då?
  10. 5
    Gäller det alla bb? När vi fick dottern fick man minsann inget med sig men menar du att det var för att vi inte frågade då?
  11. Anonym
    #6
    Hej!
    I am pregnant and I want to receive a free babay box. how can I request for?
  12. 6
    Hej!
    I am pregnant and I want to receive a free babay box. how can I request for?

Liknande trådar

  1. BabyBox
    By Anna_84 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 18:39
  2. Babybox
    By asalin83 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-10, 22:55
  3. Babybox
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 17:18
  4. babybox
    By humlan in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 20:45
  5. babybox?
    By Essbe in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar