present till 13årig tjej
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 1998
    #1

    present till 13årig tjej

    Vad tusan ger man henne. Hon är min systerdotter men jag vill inte fråga henne eller mamman för det ska ju vara en överraskning. Tjejen blev sjuk och inlagd på sjukhus ett par veckor men får nu komma hem. Vad gillar man att få i ett paket på posten från moster då?
  2. 1
    present till 13årig tjej Vad tusan ger man henne. Hon är min systerdotter men jag vill inte fråga henne eller mamman för det ska ju vara en överraskning. Tjejen blev sjuk och inlagd på sjukhus ett par veckor men får nu komma hem. Vad gillar man att få i ett paket på posten från moster då?
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    biocheckar? Det går alltid hem.
  4. 2
    biocheckar? Det går alltid hem.
  5. Medlem sedan
    Oct 1998
    #3
    Bra idé och lätt att skicka på posten också. Vi bor som sagt långt ifrån varann.
  6. 3
    Bra idé och lätt att skicka på posten också. Vi bor som sagt långt ifrån varann.
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Är hon fortfarande sjuk? Böcker, tidningsprenumeration, love-film abonnemang, tv-spel är sådant som har räddat mina killar när de har kommit hem efter sjukhusvistelser och fortfarande varit medtagna.
  8. 4
    Är hon fortfarande sjuk? Böcker, tidningsprenumeration, love-film abonnemang, tv-spel är sådant som har räddat mina killar när de har kommit hem efter sjukhusvistelser och fortfarande varit medtagna.
  9. Medlem sedan
    Oct 1998
    #5
    nja, hon fick diabetes så på ett sätt är hon ju alltid sjuk men inte så hon är medtagen och behöver sysselsättas
  10. 5
    nja, hon fick diabetes så på ett sätt är hon ju alltid sjuk men inte så hon är medtagen och behöver sysselsättas
  11. Medlem sedan
    May 2007
    #6
    Då tycker jag också biobiljett, ev två stycken så ho kan bjuda med en kompis. Det är säkert det hon längar efter nu, att få vara med kompisar som vanligt.
  12. 6
    Då tycker jag också biobiljett, ev två stycken så ho kan bjuda med en kompis. Det är säkert det hon längar efter nu, att få vara med kompisar som vanligt.
  13. Medlem sedan
    Oct 1998
    #7
    jag tycker så synd om henne så jag skickar nog en hel bunt :-)
  14. 7
    jag tycker så synd om henne så jag skickar nog en hel bunt :-)

Liknande trådar

  1. Present till tjej som fyller 11 år?
    By Carola73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-28, 20:05
  2. Present till 9 årig tjej?
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 09:22
  3. present till 7årig tjej??
    By tinfil2 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 16:01
  4. Present till 3 årig tjej
    By Marie in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 21:08
  5. Present till 3-årig tjej
    By snacka in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 19:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar