Vilken ordning...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Vilken ordning...

    Hittade precis en liten grej som min kära sambo har gjort...den människan verkar som att han äääälskar statistik. Han har suttit och gjort ett aldelles eget dokument där han för in en statistik om hur han går ner i vikt varje vecka. Han har färglagt det och ordnat upp det i små fack och ... ja guuud...vilket jobb...för lite viktresultat....
    Jag var bara tvungen att berätta för jag tycker att han är såå rolig. För mig räcker det att väga sig en gång i veckan och se så att det går åt rätt håll, men han...han fixar diagram liksom...hihihi...
    Lev livet, låt inte livet leva dig
    http://livnjutaren.blogspot.com/
  2. 1
    Vilken ordning... Hittade precis en liten grej som min kära sambo har gjort...den människan verkar som att han äääälskar statistik. Han har suttit och gjort ett aldelles eget dokument där han för in en statistik om hur han går ner i vikt varje vecka. Han har färglagt det och ordnat upp det i små fack och ... ja guuud...vilket jobb...för lite viktresultat....
    Jag var bara tvungen att berätta för jag tycker att han är såå rolig. För mig räcker det att väga sig en gång i veckan och se så att det går åt rätt håll, men han...han fixar diagram liksom...hihihi...
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Min sambo

    har också ett diagram....

    De jobbar kanske med samma sak...

    Datorer
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 2
    Min sambo har också ett diagram....

    De jobbar kanske med samma sak...

    Datorer
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Ja...man skulle kunna tro det, eller hur?? Han är faktist plattsättare. Men han tillbringar myyycket tid med sina små vänner..datorerna. Eller rättade sagt: älskarinnor... :P
  6. 3
    Ja...man skulle kunna tro det, eller hur?? Han är faktist plattsättare. Men han tillbringar myyycket tid med sina små vänner..datorerna. Eller rättade sagt: älskarinnor... :P
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Golfen är sambons

    älskarinna samt bilen,den putsas och tvättas m,m
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  8. 4
    Golfen är sambons älskarinna samt bilen,den putsas och tvättas m,m
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    När jag tränade mer (cykling) hade jag också färggranna stapeldiagram och tabeller för att föja upp träningsresultaten. Det motiverar mig, och därför är det väl värt mödan.
    Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.
  10. 5
    När jag tränade mer (cykling) hade jag också färggranna stapeldiagram och tabeller för att föja upp träningsresultaten. Det motiverar mig, och därför är det väl värt mödan.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Jo tack min lilla har inte en utan flera han med. Datorerna och sen kommer han snart på riktigt kunna få sätta på sin 3:e...MC:n.... Han håller på att ta MC kort nu...
  12. 6
    Jo tack min lilla har inte en utan flera han med. Datorerna och sen kommer han snart på riktigt kunna få sätta på sin 3:e...MC:n.... Han håller på att ta MC kort nu...
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7

    haha

    ja se de där männen alltså*s*

    Ska du åka med honom då??
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  14. 7
    haha ja se de där männen alltså*s*

    Ska du åka med honom då??
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Han är lite sån han med. Han älskar sin små diagram. Han gör små program för ekonomin i datorn osv (det är jag tacksam för). Blev bara så full i skratt när jag såg detta med. Men visst förstår jag grejen...(fast det går inte sååå bra för honom)
  16. 8
    Han är lite sån han med. Han älskar sin små diagram. Han gör små program för ekonomin i datorn osv (det är jag tacksam för). Blev bara så full i skratt när jag såg detta med. Men visst förstår jag grejen...(fast det går inte sååå bra för honom)
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Han var så söt i helgen...hahahaha..han satt och tittade på hjälmar, och så hittade han en som han tyckte att jag skulle ha....MED HJÄRTAN!!! Hahahaha Visst kommer jag åka med, det ska bli skoj. Vi bor ju tvärs bron till Öland så det ska bli kul att ta en tur på Öland när vädret tillåter, skaffa lite barnvakt först.
  18. 9
    Han var så söt i helgen...hahahaha..han satt och tittade på hjälmar, och så hittade han en som han tyckte att jag skulle ha....MED HJÄRTAN!!! Hahahaha Visst kommer jag åka med, det ska bli skoj. Vi bor ju tvärs bron till Öland så det ska bli kul att ta en tur på Öland när vädret tillåter, skaffa lite barnvakt först.
  19. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #10

    Verkar väl naturligt?

    Uppföljning kallas det. Det är ju bara att skriva in en siffra en gång om dagen i Excelarket varpå den fixar diagrammet automatiskt, hur enkelt som helst.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  20. 10
    Verkar väl naturligt? Uppföljning kallas det. Det är ju bara att skriva in en siffra en gång om dagen i Excelarket varpå den fixar diagrammet automatiskt, hur enkelt som helst.
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11
    Japp...låter precis som min sambo...hihihhi....jag förstår grejen alltså...tyckte bara att det var så gulligt...
  22. 11
    Japp...låter precis som min sambo...hihihhi....jag förstår grejen alltså...tyckte bara att det var så gulligt...
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12
    Då är jag också gullig Sådär gör jag med, för det mesta, vad jag har i kyl och frys, julklappsinköp osv osv. Men jag vägrar förstå varför folk tycker att jag är så ordningssam
  24. 12
    Då är jag också gullig Sådär gör jag med, för det mesta, vad jag har i kyl och frys, julklappsinköp osv osv. Men jag vägrar förstå varför folk tycker att jag är så ordningssam
  25. Medlem sedan
    Jun 2007
    #13
    åh hjälp...det finns fler där ute som är som min sambo...ni skulle kunna starta en klubb
  26. 13
    åh hjälp...det finns fler där ute som är som min sambo...ni skulle kunna starta en klubb
  27. Medlem sedan
    May 2001
    #14
    Och tänk vilket tjusigt medlemsregister vi skulle göra!
  28. 14
    Och tänk vilket tjusigt medlemsregister vi skulle göra!
  29. Medlem sedan
    May 2007
    #15
    själv gör jag små skisser över trädgården, och mysgräver när det blir vår. Men resultatet blir inte alltid som jag tänk mig vad gäller blommor etc, däremot får jag träningsvärk och resten av familjen får mig att le åt
  30. 15
    själv gör jag små skisser över trädgården, och mysgräver när det blir vår. Men resultatet blir inte alltid som jag tänk mig vad gäller blommor etc, däremot får jag träningsvärk och resten av familjen får mig att le åt
  31. Medlem sedan
    Jun 2007
    #16
    Hahahahahaahahaha...ni skulle ha riktigt kul när ni gör det med...go for it...tjoohooo...
  32. 16
    Hahahahahaahahaha...ni skulle ha riktigt kul när ni gör det med...go for it...tjoohooo...

Liknande trådar

  1. I vilken ordning?
    By lillaguppy in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-05-12, 20:49
  2. vilken ordning nu då?
    By bedragnafrun in forum Separation
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-15, 11:18
  3. Vilken ordning???
    By Titti_78 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 19:10
  4. I vilken ordning har...
    By Sanna in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 10:57
  5. I vilken ordning gav ni
    By Leila in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 18:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar