Analsex?
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Analsex?

    I mitt tidigare långa förhållande med mycket slentriansex där jag prövade analsex några gånger kunde jag tycka att det var "inte så farligt" men inte himlaskönt. Med min nya man är helt annorlunda. Han visade intresse tidigt och jag är så tänd när vi är tillsammans så jag kan testa vad som helst. Men vilken chock när jag kom på att jag faktiskt njuter. Vi gör egentligen samma sak men det är bara så upphetsande och skönt. Har både hört och läst att det ska vara så hemskt. Men nu längtar jag efter det varje gång. Att bli tagen där bak sammtidigt som han smeker mig får mig att komma som jag aldrig gjort förr. Är det han? Eller är det jag som förändrats? Eller har jag bara mognat? Eller är det nyförälskelsen? Känner någon igen? Han föreslog att jag skulle ha löspenis och ta honom. För mig är det ju perverst. Men när jag tänker på det blir jag så tänd. Ny sexuell fas? Känner inte igen mig själv.
  2. 1
    Analsex? I mitt tidigare långa förhållande med mycket slentriansex där jag prövade analsex några gånger kunde jag tycka att det var "inte så farligt" men inte himlaskönt. Med min nya man är helt annorlunda. Han visade intresse tidigt och jag är så tänd när vi är tillsammans så jag kan testa vad som helst. Men vilken chock när jag kom på att jag faktiskt njuter. Vi gör egentligen samma sak men det är bara så upphetsande och skönt. Har både hört och läst att det ska vara så hemskt. Men nu längtar jag efter det varje gång. Att bli tagen där bak sammtidigt som han smeker mig får mig att komma som jag aldrig gjort förr. Är det han? Eller är det jag som förändrats? Eller har jag bara mognat? Eller är det nyförälskelsen? Känner någon igen? Han föreslog att jag skulle ha löspenis och ta honom. För mig är det ju perverst. Men när jag tänker på det blir jag så tänd. Ny sexuell fas? Känner inte igen mig själv.
  3. anonymt namn
    #2

    E inte perversare...

    att ta honom i baken än att han tar dig. Dom flesta killar borde få känna på njutningen av en dildo där bak. Min älskar det!
  4. 2
    E inte perversare... att ta honom i baken än att han tar dig. Dom flesta killar borde få känna på njutningen av en dildo där bak. Min älskar det!
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Njut! Tänk inte så mycket utan följ bara med, det låter ju ljuvligt att ha upptäckt nya saker som triggar igång dig rejält, perverst eller inte, ibland behöver man sånt också
  6. 3
    Njut! Tänk inte så mycket utan följ bara med, det låter ju ljuvligt att ha upptäckt nya saker som triggar igång dig rejält, perverst eller inte, ibland behöver man sånt också
  7. Anonym
    #4
    Underbart, det är allt som jag har att säga om analsex. Jag får underbara multiplaorgasmer som sitter i länge... Har även en strap-on som jag tar han med och visst kändes det lite knasigt i början. Men att få se honom lika upphetsad som jag blir av att få en kuk i där bak är underbart. Alla skriverier om att det gör så ont och är fel/dåligt måste ha att göra med att personen i frågan inte är mogen/redo. Jag kan bara säga att jag röstar för att du provar att ge honom samma njutning som han ger dig, lycka till!
  8. 4
    Underbart, det är allt som jag har att säga om analsex. Jag får underbara multiplaorgasmer som sitter i länge... Har även en strap-on som jag tar han med och visst kändes det lite knasigt i början. Men att få se honom lika upphetsad som jag blir av att få en kuk i där bak är underbart. Alla skriverier om att det gör så ont och är fel/dåligt måste ha att göra med att personen i frågan inte är mogen/redo. Jag kan bara säga att jag röstar för att du provar att ge honom samma njutning som han ger dig, lycka till!

Liknande trådar

  1. analsex.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:51
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  3. analsex
    By karl in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 16:20
  4. analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:02
  5. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar