Ingen info Om viktiga saker....
Separation
  1. Anonym
    #1

    Ingen info Om viktiga saker....

    Så har exet träffat en ny. De håller på att helrenovera ett hus. Inget av detta har exet kommunicerat om...jag har själv sett detta på nätet. Tog även upp detta på ett samarbetssamtal med familjerätten. Exet svarade nekande eller att hon inte visste och blev jättearg så de bröt samtalet. Jag kan verkligen inte förstå exet, varför inte berätta om en ny partner som oxå är bonuspappa?. Varför inte berätta om huset? Exet och jag har ett barn med grav npf och måste ha samarbete "mer" än om barnet var utan diagnos.
  2. 1
    Ingen info Om viktiga saker.... Så har exet träffat en ny. De håller på att helrenovera ett hus. Inget av detta har exet kommunicerat om...jag har själv sett detta på nätet. Tog även upp detta på ett samarbetssamtal med familjerätten. Exet svarade nekande eller att hon inte visste och blev jättearg så de bröt samtalet. Jag kan verkligen inte förstå exet, varför inte berätta om en ny partner som oxå är bonuspappa?. Varför inte berätta om huset? Exet och jag har ett barn med grav npf och måste ha samarbete "mer" än om barnet var utan diagnos.
  3. Medlem sedan
    Jan 2024
    #2
    Det finns flera möjliga förklaringar till varför din före detta partner inte har berättat för dig om sin nya partner och sina planer för huset. Kanske känner hon att detta är personlig information som hon inte vill dela med dig. Kanske är hon rädd för din reaktion. Eller så tyckte hon helt enkelt inte att det var viktigt. Det är mycket svårt, håll ut. Här är en artikel som kan vara till hjälp http://www.kulturivast.se/rabatter-o...nska-studenter
  4. 2
    Det finns flera möjliga förklaringar till varför din före detta partner inte har berättat för dig om sin nya partner och sina planer för huset. Kanske känner hon att detta är personlig information som hon inte vill dela med dig. Kanske är hon rädd för din reaktion. Eller så tyckte hon helt enkelt inte att det var viktigt. Det är mycket svårt, håll ut. Här är en artikel som kan vara till hjälp http://www.kulturivast.se/rabatter-o...nska-studenter
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar