Igår var det någon som frågade
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Igår var det någon som frågade

    vad som är det bästa med ens partner och det vill jag svara på idag. För att han alltid ser när jag behöver en kram som bäst och att han då pysslar om mig så jag mår bra igen. Jag har precis kommit ur ett bad som han tappade upp åt mig när han såg att nerverna låg alldeles för mycket på utsidan. I morgon åker han med mig efter jobbet och shoppar snygga kläder . Jag litar verkligen på hans omdöme så jag kommer att få något som verkligen passar mig som person och som ser snyggt ut samtidigt.
  2. 1
    Igår var det någon som frågade vad som är det bästa med ens partner och det vill jag svara på idag. För att han alltid ser när jag behöver en kram som bäst och att han då pysslar om mig så jag mår bra igen. Jag har precis kommit ur ett bad som han tappade upp åt mig när han såg att nerverna låg alldeles för mycket på utsidan. I morgon åker han med mig efter jobbet och shoppar snygga kläder . Jag litar verkligen på hans omdöme så jag kommer att få något som verkligen passar mig som person och som ser snyggt ut samtidigt.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Men åååh. Tjaaarlejk som vi säger i skåne.
  4. 2
    Men åååh. Tjaaarlejk som vi säger i skåne.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Haha kan inte låta bli att skratta.. Det stämmer sååå bra Tjaaaarlejken den tjaaarlejken
  6. 3
    Haha kan inte låta bli att skratta.. Det stämmer sååå bra Tjaaaarlejken den tjaaarlejken
  7. Medlem sedan
    Jan 1998
    #4
    Åhh - var hittar man en sådan? Eller är det bara tur?
  8. 4
    Åhh - var hittar man en sådan? Eller är det bara tur?
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Men visst är det, och i 20 år har jag haft det så bra!!! Tur att man har hållt ut när det har stormat för jag tror inte jag hade kunnat få tag på något bättre.
  10. 5
    Men visst är det, och i 20 år har jag haft det så bra!!! Tur att man har hållt ut när det har stormat för jag tror inte jag hade kunnat få tag på något bättre.
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6
    Det är nog en stor portion tur och skicklig match-making av en kompis . Hon höll på och tjatade i två år om att min man var sååå trevlig innan jag gick med på att träffa honom. Vilken tur att hon tjatade!
  12. 6
    Det är nog en stor portion tur och skicklig match-making av en kompis . Hon höll på och tjatade i två år om att min man var sååå trevlig innan jag gick med på att träffa honom. Vilken tur att hon tjatade!

Liknande trådar

  1. Jag frågade ju om lampor igår
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-03-15, 20:25
  2. Igår frågade jag om TFP här
    By JessicaJoh in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 20:00
  3. Frågade igår
    By jonna71 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 16:20
  4. Kunskapsskolan - frågade igår
    By MiaNyfiken in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-20, 23:44
  5. Igår frågade...
    By sarahkristin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar