Valnöt eller vitt bord från EM?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Valnöt eller vitt bord från EM?

    Ledsen att jag kör med er men det är snart klart i köket o då får ni förhoppningsvis fina bilder att dregla över...please hold on :-)

    Det blir inget norden ikea eller åminne bord från mio i björk, jag har spanat björkbord i helgen hos bekanta o jag dissar nog dom hemma hos oss, antingen priset eller storleken som blir fel hela tiden eller att dom blivit för gula. Nu blir det nog ett sånt här i stället, Paris från EM möbler, frågan är vitt eller valnöt? Ngn som har ngt o kan säga kvalité o annat? Vi har klarlackat furugolv o köksinredning i vitt högblankt o svart bänkskiva, vita väggar, hade tänkt typ myran kopior stolar i svart.

    http://www.europamobler.se/bilder/30489s.jpg
  2. 1
    Valnöt eller vitt bord från EM? Ledsen att jag kör med er men det är snart klart i köket o då får ni förhoppningsvis fina bilder att dregla över...please hold on :-)

    Det blir inget norden ikea eller åminne bord från mio i björk, jag har spanat björkbord i helgen hos bekanta o jag dissar nog dom hemma hos oss, antingen priset eller storleken som blir fel hela tiden eller att dom blivit för gula. Nu blir det nog ett sånt här i stället, Paris från EM möbler, frågan är vitt eller valnöt? Ngn som har ngt o kan säga kvalité o annat? Vi har klarlackat furugolv o köksinredning i vitt högblankt o svart bänkskiva, vita väggar, hade tänkt typ myran kopior stolar i svart.

    http://www.europamobler.se/bilder/30489s.jpg
  3. Medlem sedan
    Jul 1998
    #2
    Vitt. Det blir snyggare till de svarta stolarna. Annars är valnöt jättesnyggt, men då med andra stolar (vita kanske?).
  4. 2
    Vitt. Det blir snyggare till de svarta stolarna. Annars är valnöt jättesnyggt, men då med andra stolar (vita kanske?).
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Vi har ett vitt matbord och det är skitsnyggt - men blir lätt skitigt. Skulle ha valt det i valnöt med vita stolar. Ser fram emot bilder
  6. 3
    Vi har ett vitt matbord och det är skitsnyggt - men blir lätt skitigt. Skulle ha valt det i valnöt med vita stolar. Ser fram emot bilder
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Björk är omodernt, valnöt trendigt men blir omodernt inom 2 år, jag avskyr furu egentlige men furu funkar altid faktiskt eler vitt. Vi har Åminne har haft det i fem år, supernöjda.
  8. 4
    Björk är omodernt, valnöt trendigt men blir omodernt inom 2 år, jag avskyr furu egentlige men furu funkar altid faktiskt eler vitt. Vi har Åminne har haft det i fem år, supernöjda.
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Jag går mot strömmen och säger: valnöt. Som du beskriver det så är köket i svart-vitt så skulle jag nog vilja addera lite värme och det tror jag att valöntsbordet gör jämfört med det vita. En variant är att ta det vita och sätta ordentligt med färg på väggar. Jag är en anti-vit-människa
  10. 5
    Jag går mot strömmen och säger: valnöt. Som du beskriver det så är köket i svart-vitt så skulle jag nog vilja addera lite värme och det tror jag att valöntsbordet gör jämfört med det vita. En variant är att ta det vita och sätta ordentligt med färg på väggar. Jag är en anti-vit-människa
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Det blir nog vitt, vi ska kolla i helgen...men valnöt är oxå fint men går nog inte mot vårt ljusa trägolv...eller det gör det väl men vi har ju inget annat i valnöt heller...tack för svaren hörrni.
  12. 6
    Det blir nog vitt, vi ska kolla i helgen...men valnöt är oxå fint men går nog inte mot vårt ljusa trägolv...eller det gör det väl men vi har ju inget annat i valnöt heller...tack för svaren hörrni.

Liknande trådar

  1. Bord i valnöt....
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-03, 15:16
  2. Vitt cafe-bord och stolar?
    By Svammelmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 19:44
  3. Runt vitt bord?
    By hellym in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 10:36
  4. Få rent VITT bord?? Hjälp!
    By Adelia in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 22:36
  5. Chilifläck på vitt bord?
    By Fiona in forum En bra idé
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 08:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar