Tandblekning...
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Tandblekning...

    Nu har jag också fallit för tandblekning. Sitter här för 4:de dagen i rad med skenan på tänderna och känner mig skitsnygg *not*. Men vilken skillnad jag redan ser på mina förut äckelgula tänder! Andra kanske inte märker så mycket ännu men det gör jag!

    Jag är jätteglad! När det här är färdigt kommer jag våga le ordentligt igen :).
  2. 1
    Tandblekning... Nu har jag också fallit för tandblekning. Sitter här för 4:de dagen i rad med skenan på tänderna och känner mig skitsnygg *not*. Men vilken skillnad jag redan ser på mina förut äckelgula tänder! Andra kanske inte märker så mycket ännu men det gör jag!

    Jag är jätteglad! När det här är färdigt kommer jag våga le ordentligt igen :).
  3. Camelia
    #2

    Vad har du för märke på blekningen? *imt*

  4. 2
    Vad har du för märke på blekningen? *imt*
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    Illuminé...

    som är köpt hos tandläkaren. 15%-ig är den.
  6. 3
    Illuminé... som är köpt hos tandläkaren. 15%-ig är den.
  7. Liten
    #4

    Kostar?

    L
  8. 4
    Kostar? L
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5

    Vad kostade det? /imt

    ..
  10. 5
    Vad kostade det? /imt ..
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6

    Gelen kostade

    600 kronor tror jag.
  12. 6
    Gelen kostade 600 kronor tror jag.
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7

    Se ovan :) *imt*

    .
  14. 7
    Se ovan :) *imt* .
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8

    ?

    varför allt detta snack om att det skulle vara så hemskt dyrt hos tandläkaren? Det lät ju jättebilligt. (eller är det skenan som var dyr?)
  16. 8
    ? varför allt detta snack om att det skulle vara så hemskt dyrt hos tandläkaren? Det lät ju jättebilligt. (eller är det skenan som var dyr?)
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9

    Skenan är dyr!

    Jag har hört med en privattandläkare och dem tar 3000:- för allt, skenan och gelèn!
  18. 9
    Skenan är dyr! Jag har hört med en privattandläkare och dem tar 3000:- för allt, skenan och gelèn!
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10

    Japp!

    Skenan är dyr! Men jag trodde du bara ville veta vad gelen kostade. Jag tror skenan gick på ca. 2.000 så den är _inte_ billig!
  20. 10
    Japp! Skenan är dyr! Men jag trodde du bara ville veta vad gelen kostade. Jag tror skenan gick på ca. 2.000 så den är _inte_ billig!
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11

    Berätta mer

    Hur många timmar ska du ha skenan och hur många dagar?
  22. 11
    Berätta mer Hur många timmar ska du ha skenan och hur många dagar?
  23. Medlem sedan
    Jan 2001
    #12

    Jag skall

    ha skenan i max 4 timmar per dag. Jag tar på den ganska tidigt på kvällen och kan då ta bort den när jag skall sova. Totalt så kommer jag bleka tänderna i 8 dagar och då skall det hålla i minst 2 år.

    Jag har lite problem med ilningar i tänderna och det är tydligen ganska vanligt men jag står ut *s*.


  24. 12
    Jag skall ha skenan i max 4 timmar per dag. Jag tar på den ganska tidigt på kvällen och kan då ta bort den när jag skall sova. Totalt så kommer jag bleka tänderna i 8 dagar och då skall det hålla i minst 2 år.

    Jag har lite problem med ilningar i tänderna och det är tydligen ganska vanligt men jag står ut *s*.


  25. Medlem sedan
    Jul 2002
    #13

    Går det över

    Sen då, ilningarna alltså? Har du tagit för och efterbilder? *s*
  26. 13
    Går det över Sen då, ilningarna alltså? Har du tagit för och efterbilder? *s*
  27. Medlem sedan
    Jan 2001
    #14

    Ja!

    Ilningarna går över! Jag hoppade över en dag med skenan och då gick ilningarna bort.

    Före och efter bilder var jag inte så smart och tog... men däremot så har tandläkaren \"mätt\" ut tändernas färg på en skala innan jag började för att sedan, när jag är klar, kunna jämföra med hur högt på \"vitskalan\" jag kommit.
  28. 14
    Ja! Ilningarna går över! Jag hoppade över en dag med skenan och då gick ilningarna bort.

    Före och efter bilder var jag inte så smart och tog... men däremot så har tandläkaren \"mätt\" ut tändernas färg på en skala innan jag började för att sedan, när jag är klar, kunna jämföra med hur högt på \"vitskalan\" jag kommit.
  29. Medlem sedan
    Sep 2005
    #15

    Men då skulle man

    ju kunna köpa det där från Dentaway och använda den skenan så köper man bara gelen från tandläkaren. Det blir ju mycket billigare.
  30. 15
    Men då skulle man ju kunna köpa det där från Dentaway och använda den skenan så köper man bara gelen från tandläkaren. Det blir ju mycket billigare.
  31. Medlem sedan
    Jan 2001
    #16

    Vet inte om

    tandläkarna säljer bara gelen om man inte gjort skenan hos dem faktiskt. Men fråga kan du ju alltid göra :).
  32. 16
    Vet inte om tandläkarna säljer bara gelen om man inte gjort skenan hos dem faktiskt. Men fråga kan du ju alltid göra :).
  33. Medlem sedan
    Jun 2014
    #17
    Beställde Stellawhite tandbleknings strips från letsdeal.se för några dagar sedan och idag kom paketet hem i brevlådan, precis prövat stripsen och är helt tagen av vilket resultat jag fick och hur enkla de är att använda. Helt fantastisk produkt!
    Så det är en produkt jag verkligen rekommenderar iallafall
  34. 17
    Beställde Stellawhite tandbleknings strips från letsdeal.se för några dagar sedan och idag kom paketet hem i brevlådan, precis prövat stripsen och är helt tagen av vilket resultat jag fick och hur enkla de är att använda. Helt fantastisk produkt!
    Så det är en produkt jag verkligen rekommenderar iallafall
  35. Medlem sedan
    Jun 2014
    #18
    Beställde Stellawhite tandbleknings strips från letsdeal.se för några dagar sedan och idag kom paketet hem i brevlådan, precis prövat stripsen och är helt tagen av vilket resultat jag fick och hur enkla de är att använda. Helt fantastisk produkt!
    Så det är en produkt jag verkligen rekommenderar iallafall
  36. 18
    Beställde Stellawhite tandbleknings strips från letsdeal.se för några dagar sedan och idag kom paketet hem i brevlådan, precis prövat stripsen och är helt tagen av vilket resultat jag fick och hur enkla de är att använda. Helt fantastisk produkt!
    Så det är en produkt jag verkligen rekommenderar iallafall
  37. Medlem sedan
    Jul 2014
    #19
    Citat Ursprungligen postat av Pyret- Visa inlägg
    Nu har jag också fallit för tandblekning. Sitter här för 4:de dagen i rad med skenan på tänderna och känner mig skitsnygg *not*. Men vilken skillnad jag redan ser på mina förut äckelgula tänder! Andra kanske inte märker så mycket ännu men det gör jag!

    Jag är jätteglad! När det här är färdigt kommer jag våga le ordentligt igen .
    Va roligt att någon skapat en tråd med en start på en positiv ton. Jag kör med Stellawhite strip och är också hur nöjd som helst. Älskar mitt nya vita leende!
  38. 19
    Citat Ursprungligen postat av Pyret- Visa inlägg
    Nu har jag också fallit för tandblekning. Sitter här för 4:de dagen i rad med skenan på tänderna och känner mig skitsnygg *not*. Men vilken skillnad jag redan ser på mina förut äckelgula tänder! Andra kanske inte märker så mycket ännu men det gör jag!

    Jag är jätteglad! När det här är färdigt kommer jag våga le ordentligt igen .
    Va roligt att någon skapat en tråd med en start på en positiv ton. Jag kör med Stellawhite strip och är också hur nöjd som helst. Älskar mitt nya vita leende!
  39. Anonym
    #20
    Har läst mycket god om Laserklinikcenter för tandblekning på klinik. Är det någon som varit där och testat? Tydligen tar behandlingen bara 60 minuter och då får man ju upp till 10 nyanser vitare tänder. Sugen på att testa att bleka tänderna inför bröllopet.

    Här är deras hemsida om någon känner igen. https://www.laserklinikcenter-st.se/behandlingar/tandblekning/
  40. 20
    Har läst mycket god om Laserklinikcenter för tandblekning på klinik. Är det någon som varit där och testat? Tydligen tar behandlingen bara 60 minuter och då får man ju upp till 10 nyanser vitare tänder. Sugen på att testa att bleka tänderna inför bröllopet.

    Här är deras hemsida om någon känner igen. https://www.laserklinikcenter-st.se/behandlingar/tandblekning/

Liknande trådar

  1. Tandblekning?
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 07:45
  2. Tandblekning
    By Winx 49 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2014-06-28, 12:10
  3. Tandblekning
    By nemo71 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-16, 10:07
  4. Tandblekning
    By Sweet<3 in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 13:08
  5. Tandblekning?
    By Miia m kidzen in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar