molusker
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    molusker

    trodde min 3 åring fått vattkoppar, men nu sa nån att det såg ut som molusker, mer små torra hårda pluttar, försöker läsa om det på nätet, men hör me er experter oxå ska man göra nått? kan hon gå på dagis.. vill veta .. tack
  2. 1
    molusker trodde min 3 åring fått vattkoppar, men nu sa nån att det såg ut som molusker, mer små torra hårda pluttar, försöker läsa om det på nätet, men hör me er experter oxå ska man göra nått? kan hon gå på dagis.. vill veta .. tack
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Man behöver inte göra något. Det går bra att gå på dagis. Molluskerna försvinner av sig självt så småningom.
  4. 2
    Man behöver inte göra något. Det går bra att gå på dagis. Molluskerna försvinner av sig självt så småningom.
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
  6. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    tack för hjälpen, verkar jobbigt att det kan ta år för dom att försvinna...
  7. 4
    tack för hjälpen, verkar jobbigt att det kan ta år för dom att försvinna...
  8. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    jag tycker..

    alsollösning är bra. Badda dagligen, det tog inte en vecka för mina att bli av med det. Men det är jag och jag gör lite som jag vill. lol
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  9. 5
    jag tycker.. alsollösning är bra. Badda dagligen, det tog inte en vecka för mina att bli av med det. Men det är jag och jag gör lite som jag vill. lol
  10. Medlem sedan
    Sep 1998
    #6
    Båda våra tjejer har haft molusker och Amandas satt i nästan 2 år, hon hade några hemska i ansiktet, vid ögonen som läkaren funderade på att försöka få bort för att de satt så illa. Sen hade hon mycket på benen, armarna och några på magen. Men annars så gör man inget åt dom och det finns inget som gör att dom försvinner heller. Förr sa dom att man kunde pensla nagellack på dom......men hur bra kan det vara ?
    Cornelias molusker satt i nästan 1 år. Hennes var mest på magen, benen och armarna
  11. 6
    Båda våra tjejer har haft molusker och Amandas satt i nästan 2 år, hon hade några hemska i ansiktet, vid ögonen som läkaren funderade på att försöka få bort för att de satt så illa. Sen hade hon mycket på benen, armarna och några på magen. Men annars så gör man inget åt dom och det finns inget som gör att dom försvinner heller. Förr sa dom att man kunde pensla nagellack på dom......men hur bra kan det vara ?
    Cornelias molusker satt i nästan 1 år. Hennes var mest på magen, benen och armarna

Liknande trådar

  1. Molusker?
    By evwa in forum Barnsjukdomar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2015-07-31, 05:36
  2. MOLUSKER
    By gabbelina in forum Barnsjukdomar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 15:21
  3. Molusker
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 08:59
  4. Molusker?
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 09:56
  5. Molusker
    By resel in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 08:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar