Håller på att bli .....
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Håller på att bli .....

    Har skaffat Mc igen och nu vill dottern (9år) åka men jag vet inte om hon kommer att gilla det så är inte så jättesugen att köpa helt nya kläder till henne innan jag vet men Beg. marknaden verkar vara = NOLL jag har inte hittat ngt öht. i Skåne som inte varit crosskläder och de funkar inte på gata..Någon som sett vet / har sett ställe att söka på?
  2. 1
    Håller på att bli ..... Har skaffat Mc igen och nu vill dottern (9år) åka men jag vet inte om hon kommer att gilla det så är inte så jättesugen att köpa helt nya kläder till henne innan jag vet men Beg. marknaden verkar vara = NOLL jag har inte hittat ngt öht. i Skåne som inte varit crosskläder och de funkar inte på gata..Någon som sett vet / har sett ställe att söka på?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2

    Blev nytt...

    3000 för jacka byxor och hjälm.... kunde inte bli så mycket billigare Beg insåg jag
  4. 2
    Blev nytt... 3000 för jacka byxor och hjälm.... kunde inte bli så mycket billigare Beg insåg jag

Liknande trådar

  1. håller på att...
    By abc123 in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 21:49
  2. Håller ni med om att
    By bromba in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 20:37
  3. vår jul håller
    By Jajja m A&A in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 16:25
  4. håller med
    By jag 31/7 in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 19:49
  5. Håller med dig!
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar