smultronställen i Skåne
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    smultronställen i Skåne

    Tipsa en familj med 2 vuxna och två bar, 2 och 5 om fina ställen i Skåne!

    vi vill ha

    Hav
    Händelser
    Puls
    sand mellan tårna
    god billig mat
    vackra hus
    tips på lagom stora städer som är vackra och trevliga (Ängelholm, Båstad, Mölle? Helsingborg, Ystad??? Vi har inte varit på nåt av ställena!)

    Vi vill INTE ha

    Gigantiska campingkomplex
    Pommes frites
    Dyr glass
    för små samhällen där man känner sig isolerad och kiosken stänger 20.00
  2. 1
    smultronställen i Skåne Tipsa en familj med 2 vuxna och två bar, 2 och 5 om fina ställen i Skåne!

    vi vill ha

    Hav
    Händelser
    Puls
    sand mellan tårna
    god billig mat
    vackra hus
    tips på lagom stora städer som är vackra och trevliga (Ängelholm, Båstad, Mölle? Helsingborg, Ystad??? Vi har inte varit på nåt av ställena!)

    Vi vill INTE ha

    Gigantiska campingkomplex
    Pommes frites
    Dyr glass
    för små samhällen där man känner sig isolerad och kiosken stänger 20.00
  3. Medlem sedan
    Jun 1998
    #2
    Jag kan verkligen rekommendera Malmö - har allt du efterlyser:-) Bada från sandstrand på Ribban eller ta er vidare norrut till coola bryggbad vid Västra hamnen. Strosa i Folkets park, lyssna på en konsert kanske, åk Sveriges högsta pariserhjul, häng kring Möllan och njut av "osvensk" stämning. Tröttnar ni på stan så ta er utåt Skanör/Falsterbo/Ljunghusen - långa stränder, gulligt med snobbvarning. Annas bageri i Höllviken är ett finfint stopp på väg till strandutflykt.

    Själv håller jag till på Österlen, men där är det sannerligen brist på ös:-)
  4. 2
    Jag kan verkligen rekommendera Malmö - har allt du efterlyser:-) Bada från sandstrand på Ribban eller ta er vidare norrut till coola bryggbad vid Västra hamnen. Strosa i Folkets park, lyssna på en konsert kanske, åk Sveriges högsta pariserhjul, häng kring Möllan och njut av "osvensk" stämning. Tröttnar ni på stan så ta er utåt Skanör/Falsterbo/Ljunghusen - långa stränder, gulligt med snobbvarning. Annas bageri i Höllviken är ett finfint stopp på väg till strandutflykt.

    Själv håller jag till på Österlen, men där är det sannerligen brist på ös:-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Jag stormtrivs i Höllviken, en så himla mysig lite sommarort, Falstrbo och Skanör bara en lite bit bort
  6. 3
    Jag stormtrivs i Höllviken, en så himla mysig lite sommarort, Falstrbo och Skanör bara en lite bit bort

Liknande trådar

  1. Smultronställen Paris?
    By Svammelmamma in forum Resesnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-04-10, 21:10
  2. Smultronställen för husbilssemester?
    By marianyckelpiga in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 14:24
  3. Smultronställen i Blekinge och SKåne
    By tistel in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 16:33
  4. Smultronställen ostkusten? (båt)
    By chantal in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 20:41
  5. Flera smultronställen i ....
    By Cissci in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar