Touran - verso - Citroen c4
Bilsnack
  1. anonymt namnaa
    #1

    Touran - verso - Citroen c4

    med flera....Ford focus S-max oxå kanske. Vad välja?! Och på Toyotas hemsida finns corolla verso-- fanns det inte en avensis verso eller har jag drömt det?

    Och en sak till...vad väljer man för bränsle? Diesel? Etanol? Bensin? Vet ju varken ut eller in längre när det gäller miljöväligaste alternativ...
  2. 1
    Touran - verso - Citroen c4 med flera....Ford focus S-max oxå kanske. Vad välja?! Och på Toyotas hemsida finns corolla verso-- fanns det inte en avensis verso eller har jag drömt det?

    Och en sak till...vad väljer man för bränsle? Diesel? Etanol? Bensin? Vet ju varken ut eller in längre när det gäller miljöväligaste alternativ...
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Både jag och maken har lovat varann att aldrig köpa en fransk bil så citroen går bort, hur trevlig den än ser ut Men här är ett test som kanske kan hjälpa dig i valet och kvalet iaf?
    http://www.mhf.se/motorforaren/?fold...8-642edb6b2f03
  4. 2
    Både jag och maken har lovat varann att aldrig köpa en fransk bil så citroen går bort, hur trevlig den än ser ut Men här är ett test som kanske kan hjälpa dig i valet och kvalet iaf?
    http://www.mhf.se/motorforaren/?fold...8-642edb6b2f03
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
  6. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Intressant! I vår familj har vi haft Citroen hela tiden. Maken i över 20 år faktiskt...

    Det är först i år som vi tvekar, eftersom den speciella fjädringen inte längre är standard i någon bil, C5 har blivit för lik alla andra kombibilar (inklusive alltför små rutor och trång kupé) och i övrigt tycker vi att bilarna har blivit för dyra jämfört med mer eller mindre likvärdiga alternativ.
  7. 4
    Intressant! I vår familj har vi haft Citroen hela tiden. Maken i över 20 år faktiskt...

    Det är först i år som vi tvekar, eftersom den speciella fjädringen inte längre är standard i någon bil, C5 har blivit för lik alla andra kombibilar (inklusive alltför små rutor och trång kupé) och i övrigt tycker vi att bilarna har blivit för dyra jämfört med mer eller mindre likvärdiga alternativ.
  8. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Lite längre ned har jag skrivit om Corolla Verso diesel som jag var väldigt imponerad av. Avensis verso finns inte längre som nybil i Sverige. I valet mellan Touran och Corolla skulle jag definitivt välja Corolla Verso.
  9. 5
    Lite längre ned har jag skrivit om Corolla Verso diesel som jag var väldigt imponerad av. Avensis verso finns inte längre som nybil i Sverige. I valet mellan Touran och Corolla skulle jag definitivt välja Corolla Verso.

Liknande trådar

  1. Corolla verso contra VW Touran?
    By Ottelina in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-24, 15:39
  2. Nån med Touran?
    By Touran-ägare? in forum Bilsnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 07:41
  3. Hur är det att äga en Touran?
    By anonymt namn in forum Bilsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 19:57
  4. VW Touran?
    By Elka in forum Bilsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 15:18
  5. vw touran
    By yab in forum Bilsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 17:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar