NU ska jag blåsa ut datan !
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    NU ska jag blåsa ut datan !

    äntligen.. om jag får sitta själv så länge.. *troligtvis inte*

    men vart hittar jag alla mailadresser? visst ligger dom i en mapp så man kan spara alla, och slippa skriva upp för hand !
    för nu ska INGET vara kvar längre, så ALLT får börja om från början.... *jobbigt*
    Carolina född 200203 - Jonathan född 200703

    http://fladerblomma.blogspot.com/
  2. 1
    NU ska jag blåsa ut datan ! äntligen.. om jag får sitta själv så länge.. *troligtvis inte*

    men vart hittar jag alla mailadresser? visst ligger dom i en mapp så man kan spara alla, och slippa skriva upp för hand !
    för nu ska INGET vara kvar längre, så ALLT får börja om från början.... *jobbigt*
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    HITTADE
    alldeles själv
    fast inte som jag trode, men de går bra i alla fall
  4. 2
    HITTADE
    alldeles själv
    fast inte som jag trode, men de går bra i alla fall
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Ska du inte köra en backup på alla filer?
  6. 3
    Ska du inte köra en backup på alla filer?
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    va?
    jag lägger över de som jag vill ha kvar, så jag inte får med mamma onödigt, sen åker cd:n i och den raderar ALLT och så blir datan som ny eller inte... men de märker vi då... hoppas bara på att den blir bättre än den är nu och att man inte lägger in massa som man inte vill ha, men de blir ju så i alla fall...
  8. 4
    va?
    jag lägger över de som jag vill ha kvar, så jag inte får med mamma onödigt, sen åker cd:n i och den raderar ALLT och så blir datan som ny eller inte... men de märker vi då... hoppas bara på att den blir bättre än den är nu och att man inte lägger in massa som man inte vill ha, men de blir ju så i alla fall...
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Tyckte det lät lite riskabelt att manuellt spara det du vill ha, tänk om något missas
    Jag brukar göra backup på allt och sedan manuellt överföra från backup-skivan, för att inte riskera att komma på att "visst ja....det _där_ skulle jag ju spara också".

    Tror säkert att datorn blir ny och fräsch, man brukar ju samla på sig rätt mycket sk** som ligger och segar.
  10. 5
    Tyckte det lät lite riskabelt att manuellt spara det du vill ha, tänk om något missas
    Jag brukar göra backup på allt och sedan manuellt överföra från backup-skivan, för att inte riskera att komma på att "visst ja....det _där_ skulle jag ju spara också".

    Tror säkert att datorn blir ny och fräsch, man brukar ju samla på sig rätt mycket sk** som ligger och segar.
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    Nja, missar jag det är de inte någon fara
    kort är de som är viktigast annars så lägger jag över de jag behöver, och sen försvinner rästen lättast .. så blir man av med de man inte behöver massa onödigt man sparar på sej
  12. 6
    Nja, missar jag det är de inte någon fara
    kort är de som är viktigast annars så lägger jag över de jag behöver, och sen försvinner rästen lättast .. så blir man av med de man inte behöver massa onödigt man sparar på sej

Liknande trådar

  1. Album på datan
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 19:19
  2. Otrogen via datan??
    By Mian m7 in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 13:10
  3. datan till tv.
    By lady_black in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 12:36
  4. Jag är så sällan vid datan...
    By Winnertaco in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 13:01
  5. Nu har jag nya datan!!!
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 08:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar