Vilken bil ska vi välja?
Bilsnack
  1. Velmaja
    #1

    Vilken bil ska vi välja?

    Vi velar som sjutton och kan inte bestämma oss.
    Valet står mellan Seat Alhambra och VW Sharan i princip. Båda som diesel. Vilken av dom ska vi ta?
    Vi får nyare bil/mer för pengarna om vi köper en Seat men nackdelen är ju ett svagare varumärke där en försäljning senare kanske blir svår?
    Vad har ni för synpunkter? Bilarna är ju rätt så likvärdiga, bygda på samma fabrik som de är. Men ack vad svårt det är
  2. 1
    Vilken bil ska vi välja? Vi velar som sjutton och kan inte bestämma oss.
    Valet står mellan Seat Alhambra och VW Sharan i princip. Båda som diesel. Vilken av dom ska vi ta?
    Vi får nyare bil/mer för pengarna om vi köper en Seat men nackdelen är ju ett svagare varumärke där en försäljning senare kanske blir svår?
    Vad har ni för synpunkter? Bilarna är ju rätt så likvärdiga, bygda på samma fabrik som de är. Men ack vad svårt det är
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Spelar ingen roll!
    Jag tror att alla som är ute och handlar begagnad MPV vet att Ford Galaxy, VW Sharan och Seat Alhambra är identiska bilar. Köp den som är billigast i förhållande till skick och utrustning. Ofta är SEATbilarna mer välutrustade...
  4. 2
    Spelar ingen roll!
    Jag tror att alla som är ute och handlar begagnad MPV vet att Ford Galaxy, VW Sharan och Seat Alhambra är identiska bilar. Köp den som är billigast i förhållande till skick och utrustning. Ofta är SEATbilarna mer välutrustade...

Liknande trådar

  1. Vilken ska jag välja?
    By Satureja in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-15, 14:28
  2. Vilken ska jag välja??
    By kryttet in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 20:15
  3. Vilken ska jag välja????
    By Ninnan in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 12:13
  4. Vilken ska jag välja?
    By Navy_Girl in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 08:52
  5. Vilken ska jag välja?
    By Svea med liten in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 11:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar