Frågar här med (Om minibuss)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Frågar här med (Om minibuss)

    Vi skulle vilja ha en sjusitsig bil men vi har inte så mycket pengar. Finns det något bra bilmärke som är helt okej att köpa begagnat. Är så dålig på bilmärken och vet inte vilka som är bra.

    Har frågat inne på motor men hoppas på svar här med.
  2. 1
    Frågar här med (Om minibuss) Vi skulle vilja ha en sjusitsig bil men vi har inte så mycket pengar. Finns det något bra bilmärke som är helt okej att köpa begagnat. Är så dålig på bilmärken och vet inte vilka som är bra.

    Har frågat inne på motor men hoppas på svar här med.
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Kanske Volkswagen Sharan? Jag vet bara från bekanta att amerikanska minivans är bäst att HELT avstå från, men jag har ingen egen erfarenhet. Vi har haft Volkswagen Sharan själva och varit jättenöjda med den! Den drog i dieselvariant ganska snålt bränsle (under 0,7 l/mil landsväg) så även om dieseln gått upp massor i pris så är det kanske något att överväga? Vi hade en modell från 2003.
  4. 2
    Kanske Volkswagen Sharan? Jag vet bara från bekanta att amerikanska minivans är bäst att HELT avstå från, men jag har ingen egen erfarenhet. Vi har haft Volkswagen Sharan själva och varit jättenöjda med den! Den drog i dieselvariant ganska snålt bränsle (under 0,7 l/mil landsväg) så även om dieseln gått upp massor i pris så är det kanske något att överväga? Vi hade en modell från 2003.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Tack! Visste inte ens att VW hade minibussar, så insatt är jag. Tycker att det är jättesvårt.
    Ska titta upp den
  6. 3
    Tack! Visste inte ens att VW hade minibussar, så insatt är jag. Tycker att det är jättesvårt.
    Ska titta upp den
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Vi hade en Ford Galaxy, eller faktiskt har vi haft två och vi var mycket nöjda med dem båda.
  8. 4
    Vi hade en Ford Galaxy, eller faktiskt har vi haft två och vi var mycket nöjda med dem båda.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Ps, det är "samma" bil som VW Sharan och Seat Alhambra.
  10. 5
    Ps, det är "samma" bil som VW Sharan och Seat Alhambra.
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Den har mannen pratat lite om förut så den ska jag absolut titta upp.
    Tack!
  12. 6
    Den har mannen pratat lite om förut så den ska jag absolut titta upp.
    Tack!

Liknande trådar

  1. minibuss -automat???
    By bilköp in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 23:50
  2. För & Nackdelar minibuss?
    By lordxenon in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 16:21
  3. minibuss
    By L in forum Bilsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 13:23
  4. Ford minibuss
    By Bumbi in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 14:23
  5. Minibuss????
    By Biltrång in forum Bilsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 08:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar