Nu kokar jag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Nu kokar jag

    Vilket jävla STOLPSKOTT bestämde det här???
    O hur har jag kunnat missa den här informationen, för det måste ju pratats om tidigare, det kan ju inte vara så bara att första informationen är en biinformation i en liten artikel???
    Alla som har barn borde veta hur hemskt det är att åkat till akuten med dom. o än värre är det med dom köer som finns. Små barn och vänta går liksom inte ihop, särskilt inte när dom är sjuka o har oroliga föräldrar o anhöriga.
    Alla som någon gång varit på Astrid Lindgens Barnsjukhus vet hur oerhört viktigt det sjukhuset är. Och hur fullt det är, hur många barn som jämt står i kö efter kö för att få akut vård. Och nu ska det läggas ner?!?!?!?
    GHAAA!!!! Hur kom dom fram till den brillianta ideén?
    Barnsjukvården är redan överbelastad, så vi lägger ner ett av dom största barnsjukhusen?!?
    Snälla någon, säg att jag drömmer, för det här var det mest korkade jag läst på bra länge. Jag är förbannad å det grövsta här.
    http://stockholm.expressen.se/nyhete...har-sjukt-barn
  2. 1
    Nu kokar jag Vilket jävla STOLPSKOTT bestämde det här???
    O hur har jag kunnat missa den här informationen, för det måste ju pratats om tidigare, det kan ju inte vara så bara att första informationen är en biinformation i en liten artikel???
    Alla som har barn borde veta hur hemskt det är att åkat till akuten med dom. o än värre är det med dom köer som finns. Små barn och vänta går liksom inte ihop, särskilt inte när dom är sjuka o har oroliga föräldrar o anhöriga.
    Alla som någon gång varit på Astrid Lindgens Barnsjukhus vet hur oerhört viktigt det sjukhuset är. Och hur fullt det är, hur många barn som jämt står i kö efter kö för att få akut vård. Och nu ska det läggas ner?!?!?!?
    GHAAA!!!! Hur kom dom fram till den brillianta ideén?
    Barnsjukvården är redan överbelastad, så vi lägger ner ett av dom största barnsjukhusen?!?
    Snälla någon, säg att jag drömmer, för det här var det mest korkade jag läst på bra länge. Jag är förbannad å det grövsta här.
    http://stockholm.expressen.se/nyhete...har-sjukt-barn
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2

    Sämre platser där

    än i övriga landet, sant tydligen.
    http://stockholm.expressen.se/nyhete...har-sjukt-barn
  4. 2
    Sämre platser där än i övriga landet, sant tydligen.
    http://stockholm.expressen.se/nyhete...har-sjukt-barn
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Filippa Reinfeldt är väl en av de som bestämmer, de tycker väl det är för dyrt hellt enkelt att ha fungerande barnsjukvård, jag har hört att de även vill lägga ut BB på entreprened, dvs billigast pris vinner upphandlingen av att driva BB.
  6. 3
    Filippa Reinfeldt är väl en av de som bestämmer, de tycker väl det är för dyrt hellt enkelt att ha fungerande barnsjukvård, jag har hört att de även vill lägga ut BB på entreprened, dvs billigast pris vinner upphandlingen av att driva BB.
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Men herregud det hade jag ingen aning om,det låter ju inte klokt.Nu har jag inga små barn längre men när dottern var liten och vi åkte dit var dom verkligen helt underbara och mycket kunniga.Man får verkligen hoppas att det blir protester så att beslutet tas tillbaka
  8. 4
    Men herregud det hade jag ingen aning om,det låter ju inte klokt.Nu har jag inga små barn längre men när dottern var liten och vi åkte dit var dom verkligen helt underbara och mycket kunniga.Man får verkligen hoppas att det blir protester så att beslutet tas tillbaka
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    va??? ska de lägga ner A.L.barnsjukhus???? varför då? jag är så less på Reinfeldt &co...... :- [
  10. 5
    va??? ska de lägga ner A.L.barnsjukhus???? varför då? jag är så less på Reinfeldt &co...... :- [
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Helt galet

    Först och främst för att dom behöves naturligtvis men sen är ju AL ett relativt nytt sjukhus, vilken oerhörd dålig planering.
  12. 6
    Helt galet Först och främst för att dom behöves naturligtvis men sen är ju AL ett relativt nytt sjukhus, vilken oerhörd dålig planering.

Liknande trådar

  1. Kokar
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 22:56
  2. Det kokar i KBH!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 16:29
  3. Arg så jag kokar!!!
    By Annicka in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 20:19
  4. Jag kokar!!!
    By Anonym idag in forum Svartsjuka
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 20:57
  5. Arg så det kokar!!!
    By -Liza- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar