Angående msn
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Angående msn

    Sittr o chattar o helt plötsligt får datorn tuppjuck o visar inga å, ä och ö! frågetecknen blir understreck osv..

    Hur får man riktiga bokstäver där????????
    "Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp. Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande "Hoho, kan någon ge mig lift!"
  2. 1
    Angående msn Sittr o chattar o helt plötsligt får datorn tuppjuck o visar inga å, ä och ö! frågetecknen blir understreck osv..

    Hur får man riktiga bokstäver där????????
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Du har inte råkat ställa in så att den använder engelskt tangetbord? Det gjorde jag häromdagen.
  4. 2
    Du har inte råkat ställa in så att den använder engelskt tangetbord? Det gjorde jag häromdagen.
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Det hände en liknande grej på min bärbara dator.Det visade sig att jag hade tryckt in en knapp som heter Scroll Lock /Num Lock. Alt att du har ställt in den på annat språkt tagentbord och detta ändras då genom att gi in på kontrollpanelen tror jag..Hoppas att det ordnar sig
  6. 3
    Det hände en liknande grej på min bärbara dator.Det visade sig att jag hade tryckt in en knapp som heter Scroll Lock /Num Lock. Alt att du har ställt in den på annat språkt tagentbord och detta ändras då genom att gi in på kontrollpanelen tror jag..Hoppas att det ordnar sig

Liknande trådar

  1. Angående mat
    By annicaswe in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 21:47
  2. Angående att äga hus
    By Edwins mamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 22:22
  3. Tib !!! Angående din nya FUN
    By Linda m. Danne&Zebbe in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 19:21
  4. Angående VUL...
    By Jossan & plutten *bf 20/7* in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 11:12
  5. Angående kön
    By En glad hoppfull in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-06, 22:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar