Toyota corolla verso?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Toyota corolla verso?

    Hej hopp!
    Nån som har en sån, corolla verso? Eller vet nåt om den? Vi har nog köpt en

    Innan papper är skrivna så frågar jag här. Vill höra allt! Både positivt och negativt förståss.

    Om någon vill köpa en gammal röd bil till överpris så är det bara att höra av sig *skämt*
    För mycket av det goda är inte nog.
  2. 1
    Toyota corolla verso? Hej hopp!
    Nån som har en sån, corolla verso? Eller vet nåt om den? Vi har nog köpt en

    Innan papper är skrivna så frågar jag här. Vill höra allt! Både positivt och negativt förståss.

    Om någon vill köpa en gammal röd bil till överpris så är det bara att höra av sig *skämt*
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    ville köpa en

    Vi letade bil för ett år sedan och jag var helt inne på en Verso men mannen ville annorlunda och jag fick till sist ge mig *morr*. Vi provkörde bilen en helg och jag gillade den skarpt.
  4. 2
    ville köpa en Vi letade bil för ett år sedan och jag var helt inne på en Verso men mannen ville annorlunda och jag fick till sist ge mig *morr*. Vi provkörde bilen en helg och jag gillade den skarpt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Ingen erfarenhet

    Jag har ingen erfarenhet av den. Men modellen verkar vara en vettig familjebil och det är ju Toyota som bygger den vilket brukar innebär bra kvalitet så jag har ingen anledning än att tro att det är ett bra köp.
  6. 3
    Ingen erfarenhet Jag har ingen erfarenhet av den. Men modellen verkar vara en vettig familjebil och det är ju Toyota som bygger den vilket brukar innebär bra kvalitet så jag har ingen anledning än att tro att det är ett bra köp.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Här var det maken som fick ge sig Han ville hellre ha en annan bil (samma märke som vi har nu) men jag är så less på det märket just nu. Jag körde kampanj övertalning och uttjatning. Tur att han var lite småbakis och lättövertalad Men mina argument var natruligtvis mycket bättre också
  8. 4
    Här var det maken som fick ge sig Han ville hellre ha en annan bil (samma märke som vi har nu) men jag är så less på det märket just nu. Jag körde kampanj övertalning och uttjatning. Tur att han var lite småbakis och lättövertalad Men mina argument var natruligtvis mycket bättre också
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    "Alla" säger att Toyota är en bra bil för oss som inte kan nåt om bilar och inte meckar själva. Jag har förstått att du är bilsäljare? Om du säger att det är ett bra köp så måste det ju vara så!
  10. 5
    "Alla" säger att Toyota är en bra bil för oss som inte kan nåt om bilar och inte meckar själva. Jag har förstått att du är bilsäljare? Om du säger att det är ett bra köp så måste det ju vara så!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    vi har en toyota avensis verso och DEN är vi skitnöjda med :-) Den känns smidig, smart och ger rätt mycket körglädje trots att det är en stor bil. Corollan är säkert inte sämre.
  12. 6
    vi har en toyota avensis verso och DEN är vi skitnöjda med :-) Den känns smidig, smart och ger rätt mycket körglädje trots att det är en stor bil. Corollan är säkert inte sämre.
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7

    Det stämmer

    Det stämmer att jag jobbar som bilsäljare, har gjort det i drygt tio år. Om den bil vi här talar om passar er familj och ni trivs med den vid provkörningen ser jag ingen anledning till att avstå från köp.

    Lycka till!
  14. 7
    Det stämmer Det stämmer att jag jobbar som bilsäljare, har gjort det i drygt tio år. Om den bil vi här talar om passar er familj och ni trivs med den vid provkörningen ser jag ingen anledning till att avstå från köp.

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Toyota Corolla Verso?
    By Svammelmamma in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 19:00
  2. Toyota Avensis vs Toyota corolla Verso?
    By Skatt 3 in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 20:41
  3. Corolla Verso
    By lotusmaya in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 19:19
  4. Toyota corolla verso
    By Moonbeam in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 13:22
  5. Corolla Verso -02
    By qamilla in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar