Målning utan maskeringstejp
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Målning utan maskeringstejp

    Det är ett pilljobb och blir inte så bra.För att slippa lägga tid på att åka till affären kilar jag bort till mina föräldrar Får kaffe och fastnar med dem framför OS invigningen!Nu är jag hemma igen och inser att detta tog flera timmar mer än att åka till en affär på andra sidan stan.
    Nåja färgen är garanterat övermålningsbar nu,,,,,,
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  2. 1
    Målning utan maskeringstejp Det är ett pilljobb och blir inte så bra.För att slippa lägga tid på att åka till affären kilar jag bort till mina föräldrar Får kaffe och fastnar med dem framför OS invigningen!Nu är jag hemma igen och inser att detta tog flera timmar mer än att åka till en affär på andra sidan stan.
    Nåja färgen är garanterat övermålningsbar nu,,,,,,
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Haha, du är så

    lik mig i såna grejer! Orka tejpa, liksom! Fast jag gjorde det när jag målade turkos dock. Vitt är annars bra. Man slipper tejpa så mycket.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  4. 2
    Haha, du är så lik mig i såna grejer! Orka tejpa, liksom! Fast jag gjorde det när jag målade turkos dock. Vitt är annars bra. Man slipper tejpa så mycket.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Fast jag har lyckats

    få upp taklampan i köket idag iallafall. Men det blir inget mer fixat idag. Tiiidig kväll blir det här efter tältnatten.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  6. 3
    Fast jag har lyckats få upp taklampan i köket idag iallafall. Men det blir inget mer fixat idag. Tiiidig kväll blir det här efter tältnatten.

Liknande trådar

  1. Maskeringstejp - ett djävulens påfund
    By LottaJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-05-31, 10:24
  2. Här är en målning av mig
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 08:31
  3. gammal maskeringstejp runt fönster
    By @nn@ in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 08:32
  4. Hur få bort gammal maskeringstejp?
    By ~Trixie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 16:21
  5. Målning
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 21:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar