Volvo V50
Bilsnack
  1. anonymt namn
    #1

    Volvo V50

    Vi har nu äntligen köpt en ny bil och det blev en V50.
    Vi är mer än nöjda. Innan hade vi en volvo 745 så det är ju en viss skillnad.

    Nu till frågan: finns det något speciellt med denna bilar som kan krångla???
  2. 1
    Volvo V50 Vi har nu äntligen köpt en ny bil och det blev en V50.
    Vi är mer än nöjda. Innan hade vi en volvo 745 så det är ju en viss skillnad.

    Nu till frågan: finns det något speciellt med denna bilar som kan krångla???
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    Elektronikproblem

    Först ska jag säga att jag inte har någon personlig erfarenhet av denna modell. Men enligt vad jag har läst mig till så har det varit en del elektronikproblem på Volvo V50. Men det kanske de har kommit tillrätta nu med tanke på att det har gått några år sedan den började tillverkas.
  4. 2
    Elektronikproblem Först ska jag säga att jag inte har någon personlig erfarenhet av denna modell. Men enligt vad jag har läst mig till så har det varit en del elektronikproblem på Volvo V50. Men det kanske de har kommit tillrätta nu med tanke på att det har gått några år sedan den började tillverkas.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    ska ha välldigt höga service kostnader
    har jag läst i vi bilägare som hadde jämfört för ca 1 år sedan låg typ på 15-20Kkr på dom första 9000 milen
    dyrare är audi och porsche men
    vilket är ca 5000-7000 per service medans Audi låg på ca 3500kr per service osv jaja

    det är vad jag vet
    men annars är dom nog bra min sons mormor har en s40 typ samma bil fast sedan antar jag
    o hon är väldigt nöjd
  6. 3
    ska ha välldigt höga service kostnader
    har jag läst i vi bilägare som hadde jämfört för ca 1 år sedan låg typ på 15-20Kkr på dom första 9000 milen
    dyrare är audi och porsche men
    vilket är ca 5000-7000 per service medans Audi låg på ca 3500kr per service osv jaja

    det är vad jag vet
    men annars är dom nog bra min sons mormor har en s40 typ samma bil fast sedan antar jag
    o hon är väldigt nöjd

Liknande trådar

  1. Volvo V70, -01
    By anonymt namn in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-25, 18:38
  2. Volvo s60?
    By Lisa1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 21:56
  3. Volvo v50 och UJ...?
    By idavik in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 09:48
  4. Skillnad på volvo och volvo?
    By fixfia in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 18:29
  5. Volvo S80
    By Majjen in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar