Opel zafira eller volvo v70??
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Opel zafira eller volvo v70??

    Åhhh va svårt! Har en zafira men vill rulla v70 nu!! Kör oftast ej alla 4 troll samtidigt (kanske max 2-4ggr per år..knappt det) vi har en extrabil oxå!! Någon här som kan ge mig lite tips % råd i mitt velande....................... .........
  2. 1
    Opel zafira eller volvo v70?? Åhhh va svårt! Har en zafira men vill rulla v70 nu!! Kör oftast ej alla 4 troll samtidigt (kanske max 2-4ggr per år..knappt det) vi har en extrabil oxå!! Någon här som kan ge mig lite tips % råd i mitt velande....................... .........
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Jag bytte

    från en Zafira till en V70 och har verkligen inte ångrat mitt byte...Älskar min V70...
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag/Nalle Puh
  4. 2
    Jag bytte från en Zafira till en V70 och har verkligen inte ångrat mitt byte...Älskar min V70...
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Årsmodeller på dessa??

    Skulle ju vilja byta rakt av dvs inga alt mycket lite imellan...ej fått svar i en annons jag har ute...eller jo,men denna ville ha typ 30-40tus. imellan = NOT!!
  6. 3
    Årsmodeller på dessa?? Skulle ju vilja byta rakt av dvs inga alt mycket lite imellan...ej fått svar i en annons jag har ute...eller jo,men denna ville ha typ 30-40tus. imellan = NOT!!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Nu är det ju

    5 år sedan jag bytte.
    Och vi hade lån på Zafiran,men vi bytte så vi fick kontant insatsen till V70 och sen att vi fick samma månads kostnad på Zafiran.
    Men vi bytte hos en bilhandlare och han var väldigt tillmötesgående och gav rätt bra pris på Zafiran.
    För hade vi inte haft kontantinsatsen till V70 så hade det inte blivit någon affär...Därav så gav han rätt mycket för vår bil eftersom vi skulle köpa en annan av han..
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag/Nalle Puh
  8. 4
    Nu är det ju 5 år sedan jag bytte.
    Och vi hade lån på Zafiran,men vi bytte så vi fick kontant insatsen till V70 och sen att vi fick samma månads kostnad på Zafiran.
    Men vi bytte hos en bilhandlare och han var väldigt tillmötesgående och gav rätt bra pris på Zafiran.
    För hade vi inte haft kontantinsatsen till V70 så hade det inte blivit någon affär...Därav så gav han rätt mycket för vår bil eftersom vi skulle köpa en annan av han..

Liknande trådar

  1. Renault Grand Scenic eller Opel Zafira
    By Tabby in forum Många barn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-04-22, 11:27
  2. Opel Zafira eller Renault Grand Scenic
    By Tabby in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-19, 06:20
  3. 17" eller 18" Fälgar (Opel Zafira)?????
    By Hottas upp.... in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 09:19
  4. Opel Zafira
    By PiaD1978 in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 12:40
  5. Opel Zafira? Bra?
    By kråkan in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 07:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar